Jasna matematika
69

Toyoda uvjerljiv: 9 miliona električnih zagađuje kao 27 miliona hibridnih automobila

Klix.ba
Prvi čovjek Toyote od početka tranzicije na električna vozila uvjeren je da to nije dobar potez, a sada je iznio neke vrlo jasne podatke i statistiku koja govori tome u prilog.

Toyoda je tako već godinama poznat po izjavama da prisiljavanje kupaca na prelazak na potpuno električna vozila nije dobar izbor. Predsjednik Toyote je uvjeren da se potpuna tranzicija na električne automobile ne može ubrzati i da bi potpuno preusmjeravanje na električna vozila imalo ogromne posljedice na automobilsku industriju. On je uvjeren da bi milioni radnih mjesta u cijelom lancu snabdijevanja mogli biti ugroženi ako se motori s unutrašnjim sagorijevanjem prebrzo ukinu. Što se tiče zaštite životne sredine, Toyoda tvrdi da su električna vozila i dalje mnogo "prljavija" od hibrida.

Unuk osnivača Toyote, Kiichira Toyode, tvrdi da je kompanija ova marka prodala oko 27 miliona hibrida od lansiranja prve generacije Priusa 1997. godine. Prema njegovim riječima, ti hibridi imaju isti karbonski otisak kao devet miliona potpuno električnih vozila kada se u jednačinu dodaju baterije i proizvodnja vozila.

Toyoda tvrdi da je jedno električno vozilo jednako prljavo kao tri hibrida. Međutim, iako je istina da proizvodnja električnih vozila i njihovih baterija stvara više emisija ugljika nego proizvodnja automobila na benzin, tokom svog životnog ciklusa, električna vozila su odgovorna za daleko manje ukupnih emisija.

Električna Toyota bZ7
Električna Toyota bZ7

Toyodin višestruki pristup podrazumjeva širu strategiju, a ne potpuni zaokret, te uključuje više od samih hibrida. On podržava razvoj plug-in hibrida, vozila na vodikove gorivne ćelije, električna vozila na baterije, pa čak i motore s unutarnjim izgaranjem pokretane sintetičkim gorivima. Toyotu ne želi da se ograničavamo na jedan izbor, nego da radije sve opcije ostanu otvorene.