Svi veliki igrači mijenjaju ploču: Benzinci i dizeli će i dalje biti stub prodaje
Iako se Mercedes nada da će ostvariti visoke prodajne brojke od električnih modela GLC i CLA, postojeće verzije sa SUS motorima ostat će u ponudi.
Elektrifikovani visokotehnološki motori s unutrašnjim sagorijevanjem opstat će duže nego što se prvobitno očekivalo. Činjenica da radikalno drugačije dizajnirani električni modeli EQS i EQE nisu ostvarili planirane globalne prodajne brojke možda je također dovela do preispitivanja u Mercedesu. Zato su u Mercedesu odlučili da naprave ovu "korekciju kursa".

Novo izdanje GLC-a zasnovano je na modularnom sistemu MB.EA, što znači da je dizajniran kao isključivo električni automobil. Novi Mercedes CLA, s druge strane, bit će izrađen na dva kolosijeka u tvornici u Rastattu: kao isključivo električni automobil s tehnologijom od 800 volti i kao model s blagim hibridima.
To je recimo strategija koju BMW godinama primjenjuje (na primjer, sa Serijom 5/i5) i s kojom je bio uspješan. Oliver Zipse, prvi čovjek BMW-a električne automobile je nazvao slijepom ulicom. Novi iX3 sa 800 volti bit će predstavljen na sajmu IAA, u suštini električni pandan X3. Stiže i novi i3, baziran na istoj platformi Neue klasse, uz vizuelnu sličnost sa Serijom 3 s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Najveća novost biće povratak tehnologije produženog dometa, gdje će osnova biti benzinac u ulozi generator.

Vjetar se mijenja i u Volkswagen grupi. U ponedjeljak, 23. juna, obilježava se treća godišnjica Audijevog obećanja da će svoje posljednje nove modele s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem lansirati 2025. godine i da će od 2026. nadalje lansirati samo nova električna vozila. U to vrijeme, premium brend Volkswagen grupe također je obećao da će prestati proizvoditi automobile s benzinskim i dizel motorima do 2033. godine.
Izvršni direktor Gernot Döllner rekao je za časopis Autocar da će Audi vjerovatno proizvoditi automobile na benzinski pogon do oko 2035. godine, a moguće i duže. Objasnio je da će snažno lansiranje proizvoda do 2026. godine dati brendu fleksibilnost da prodaje vozila s konvencionalnim motorima najmanje "još sedam, osam, možda deset godina". Nije isključio produženje proizvodnje nakon sredine sljedeće decenije, ali je naglasio da će to zavisiti o potražnje kupaca.

Volkswagen također kaže da bi se Golf s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem mogao proizvoditi uz potpuno električni Golf do 2035. godine. Sve više proizvođača automobila gradi sigurnosnu mrežu. To je također zato što se globalna tržišta različito razvijaju prema elektromobilnosti.
Toyota, kao najveći svjetski proizvođač automobila, stoga godinama primjenjuje višestruki pristup. Japanci mogu biti uzor svim ostalim proizvođačima.
Ostaje da se vidi hoće li de facto zabrana motora s unutrašnjim sagorijevanjem u EU od 2035. ostati na snazi ili će se promijeniti.