U Zapadnoj Evropi, Škoda je u prošloj godini zabilježila dinamičniji razvoj u poređenju s ukupnim tržištem te kupcima isporučila preko 358.400 vozila (2011: 361.800). Česi su također povećali tržišni udio i to za više od tri posto. U Njemačkoj, najvećem Škodinom tržištu Evrope, nakon Kine drugom po veličini u svijetu, marka je prodala 132.600 vozila, za 3,6 posto više u odnosu na godinu prije (2011: 128.000); time je potvrdila svoj status najjačeg importera na ovom tržištu. U Velikoj Britaniji Škodina prodaja je porasla za 17,6 posto na 53.200 vozila – što predstavlja novi prodajni rekord marke na britanskom tržištu. Podjednako uspješna Škoda je bila i u Austriji, Švicarskoj i Danskoj s novim rekordima po pitanju prodaje.
U Istočnoj Evropi isporuke su sa skoro 137.100 vozila veće za 26,4 posto (2011: 108.400). Ovdje je češki proizvođač rastao tri puta više od ukupnog tržišta, te postigao tržišni udio od 4,2 posto. Na najveće tržište Istočne Evrope, u Rusiju, Škoda je isporučila skoro 99.100 vozila i ostvarila rast od 33,7 posto (2011: 74.100 isporuka) – ovo je dosad najbolji godišnji rezultat marke u Rusiji. Inače, Škodin udio u Rusiji sada je veći i iznosi preko 3,6 posto.
Češki brand je u prošloj godini bio veoma poželjan i među kupcima Centralne Evrope: ovdje je Škoda prodala više od 124.000 vozila (2011: 123.200 ; plus 0,7 posto) i povećala tržišni udio na 19 % (2011: 18,4) tako da ovdje skoro svaki peti prodati novi automobil pripada ovoj marki.
Visokom dinamikom Škoda se i dalje kreće na tržištu Kine: na kineskom tržištu ovaj je proizvođač realizovao sa 235.700 isporuka rast od 7,1 posto; inače, četvrtina Škodine ukupne globalne prodaje otpada upravo na Carstvo sredine.
I u Indiji Škoda nastavlja sa rastom: 34.300 prodata vozila i rast od 14,2 posto. Na drugim tržištima Škoda je u 2012. održala visok tempo razvoja: Izrael, Turska, Alžir, Australija, Irak, Tajvan, Kazahstan i Maroko samo su neka od njih.
Nova Škoda Octavia nastavlja modelsku ofanzivu Prva polovica 2013. godine biće zapamćena po početku proizvodnje i uvođenju na tržište nove Octavije. ŠKODA u ovoj godini također planira pojačati svoj položaj na međunarodnim tržištima. „Globalne konjunkturne okolnosti utjecat će na automobilska tržišta i u 2013. godini“, smatra Werner Eichhorn, Škodin član Upravnog odbora odgovoran za prodaju i marketing. „Kriza još uvijek vlada naročito na nekim tržištima Evrope. Međutim, na tržištima izvan Evrope očekujemo daljnji rast. Stoga će nova Octavia kao i drugi novi modeli stići u pravo vrijeme“, naglašava Eichhorn.
"Octavia je srce marke ŠKODA. S novim modelom napravili smo ionako dobar automobil još boljim. Octavia je klasa za sebe i nudi kvalitet srednje klase vozila po cijeni kompakta“, kaže dr. Vahland. Škodina kompaktna limuzina na češkom će se tržištu pojaviti već u februaru, a potom i na ostalim tržištima širom svijeta.
Isporuke marke ŠKODA u 2012. (broj primjeraka, zaokruženo, prema modelima; +/- u procentima u poređenju sa prethodnom godinom): ŠKODA Octavia (409.600; +5,8 %) ŠKODA Fabia (240.500; -9,9 %) ŠKODA Superb (109.100; -6,5 %) ŠKODA Yeti (87.400; +24,3 %)
ŠKODA Roomster (38.000; +5,4 %) ŠKODA Rapid (24.700; novi model) ŠKODA Citigo (prodaja samo u Evropi: 30.000; novi model)