SEAT je sada na novoj i mnogo boljoj lokaciji dobio prodajni salon koji je u skladu sa posljednjim standardima ove marke i koji svakako bolje odgovara samom pozicioniranju ove marke u BiH.
U novom prodajnom salonu u potpunosti su implementirani CI standardi predviđeni za veličinu salona koja je u skladu sa tržišnim potencijalom i plasmanom vozila SEAT u Sarajevu.
Također, brand manager marke SEAT, gospodin Senad Trnka, istakao je kako su Barcelona i Sarajevo bratski gradovi, te da je to bio dodatni poticaj da SEAT kao španska marka dobije istaknutije mjesto u Sarajevu.
Naravno, u SEAT-u su uvjereni kako će novi prodajni salon koji je sada uz salone Volkswagena i Audija svakako poboljšati odnise sa kupcima, kao i samo iskustvo kupovine modela ove marke, a što bi se u konačnici trebalo pozitivno odraziti i na prodajne rezultate ove marke u BiH.
Inače, SEAT je u BiH prisutan od 2001.godine i time spada u tradicionalno prisutne automobilske marke u BiH. Do 2015.godine isporučeno je 1.795 SEAT vozila, dok prosječno tržišno učešće iznosi 2,5 odsto. 60 odsto od ukupnog broja SEAT vozila prodato je u Sarajevu.
Dodatna pogodnost koja kupcima stoji na raspolaganju u periodu od 7. do 11.12.2015 je kompletna gama SEAT testnih modela što omogućava upoznavanje sa najsavremenijom tehnologijom koju ovaj brend implementira u svojim vozilima. Osim toga, SEAT u okviru "Mjeseca posebnih ponuda" svojim kupcima nudi sva lagerska vozila po specijalnim cijenama, finansiranje putem Porsche Leasinga, te godišnju polisu kasko osiguranja i set zimskih guma gratis.