120.000 do kraja godine
20

Raste potražnja za modelom SU7, Xiaomi dodatno povećava proizvodnju

D. B.
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
Xiaomi je snažno ušao na tržište automobila, a njegov prvi mode, električni SU7, veoma je tražen uprkos nekoliko problema. Zbog toga kompanija dodatno povećava svoj cilj proizvodnje za ovu godinu.

Kineska kompanija je najavila da u 2024. godini planira isporučiti 100.000 primjeraka modela SU7, no velika potražnja ju je primorala da promijeni plan. Sada Xiaomi namjerava isporučivati najmanje 10.000 automobila od juna, a konačni cilj je da ukupno 120.000 vozila stigne do svojih vlasnika do kraja ove godine.

Privlačnost modela SU7 je očigledna. Od 30. aprila je Xiaomi primio 88.063 narudžbe, a isporuke u ovom mjesecu dostigle su 7.058 primjeraka modela SU7. Ovog mjeseca je kompanija obilježila jubilarnih 10.000 isporučenih automobila te se pohvalila rastom svog udjela na tržištu električnih vozila.

Kako bi zadovoljio potražnju, Xiaomi ubrzava proizvodnju. Od juna će fabrika u Pekingu raditi po modelu duplih smjena, čime će se vrijeme proizvodnje povećati sa osam na 16 sati dnevno. Na taj način će se povećati kapacitet mjesečne proizvodnje na gotovo 20.000 automobila.

Popularnost modela SU7 nije iznenađenje s obzirom na njegovu cijene i specifikacije. Dostupan je u tri verzije, standardnoj koja košta 27.800 eura, Pro za koju je potrebno izdvojiti 32.100 eura te Max, čija cijena iznosi 39.000 eura. Isporuke standardne i Max verzije počele su u aprilu, dok je Pro verzija počela stizati do kupaca početkom maja.

Xiaomi namjerava proširiti svoju prodaju i servisnu mrežu na 219 lokacija u 46 gradova te 143 sevisna centra u 86 gradova. Široka mreža će pokrivati gotovo svaku provinciju, autonomnu regiju i općinu u kontinentalnoj Kini, čime će se osigurati širok pristup modelu SU7.

Uspjeh električnog modela pokazuje rastuću potražnju za električnim vozilima u Kini i šire. Kako Xiaomi pojačava proizvodnju i širi svoju mrežu, kompanija je na dobrom putu da postane glavni igrač na tržištu električnih vozila, što nikako nije loše za proizvođača koji je donio odluku za njihovu proizvodnju tek prije tri godine.