auto
0

Loeb osvojio Monte po drugi put

Klix.ba
Sebastian Loeb u akciji
Sebastian Loeb u akciji
Sebastien Loeb je bio među najvećim favoritima za pobjedu na legendarnom Monte Carlo Rally-u, te je tako ubjedljivom prednošću nad drugoplasiranim i opravdao ta predviđanja.

Ovo bi tehnički bila čak treća uzastopna pobjeda Loeba na Monteu, da 2002. nije diskvalifikovan zbog sporne izmjene guma. Seb se za to na prigodan način osvetio 2003. godine, a ove godine nastavlja dokazivati svoj talent tako što je završio rally sa prednošću koja je iznosila više od jedne minute nad drugoplasiranim Martinom.

Ovogodišnji Monte Carlo Rally je proglašen definitivno jednim od najtežih u zadnje vrijeme. Uslovi su zaista zahtjevali maksimum kako od vozača tako i od ekipa i samih automobila. Podloga je bila stalna izmjena između snjega, asfalta i leda.

Za pobjedu u ovakvim uslovima je potrebna zaista vrhunska vještina, koju je kako vidimo Loeb opet dokazao. Nedostatak te vještine ili vjerovatnije sreće je pokazao Carlos Sainz koji nije završio rally zbog izlijetanja na Col de Bleinu.

Iako je Citroen pobjedio na rallyu, Ford je trenutno vodeći u poretku konstruktora jer su oba njihova vozača završili na podijumu. Iako je Duval bio vodeći u subotu, zbog timskih odredbi je morao propustiti Martina. Šef Fordove ekipe Malcolm Wilson je taj potez opravdao da je povoljnije za poredak u šampionatu ako ovako završe rally i da je bilo mnogo važnije da obojica završe nego da se počnu boriti za plasman između sebe.

Također dobar start sezone je imao i Peugeot, pogotovo kad se zna da je ušao u borbu sa potpuno novim bolidom. Marcus Gronholm je osvojio prvi brzinac rallya te je bio u vodstvu sve dok nije izletio sa staze pri kraju prvog dana u Col de Bleinu. Ipak Marcus se vratio u rally te je bio najbrži i na zadnjem SS-u, a u konačnom plasmanu je završio kao četvrti. Njegov timski kolega Freddy Loix nije pokazao svu svoju vještinu zbog lošeg izbora guma te je napravio i par grešaka i tako završio na petoj poziciji.

Mitsibushi je zbog nedostatka vremena za potpuni razvoj i usavršavanje novog Lancera imao za cilj samo završiti Monte zbog prikupljanja podataka o ponašanju automobila. Panizzi je ipak uspio i više od toga te je kroz cilj prošao kao šesti, dok je njegov timski kolega Gigi Galli odustao nakon što je izletio sa ceste, iako je i on na samom početku takmičenja bio na čak četvrtoj poziciji.

Za Subaru i Solberga Monte Carlo se po ko zna koji put pokazao ukletim i nemilosrdnim. Već na prvom brzincu Petter se očešao o sigurnosnu ogradu, a nakon toga je napravio par loših izbora guma. Kao da to nije bilo dovoljno Solberg je svoju Imprezu oštetio pri vožnji između etapa. Oštećenja su bila tolika da je morao voziti veoma sporo što ga je koštalo još dvije pozicije, te je tako u plasmanu završio na sedmoj poziciji.

Njegov kolega Miko Hirvonen je bio još lošije sreće, te je tako zbog kobne greške izletio sa staze bez ikakve šanse za povratak i nastavak takmičenja.

Poredak vozača na Monte Carlo Rally-u:

  1. Sébastien LOEB 10 Poena
  1. Markko MÄRTIN 8
  2. Francois DUVAL 6
  3. Marcus GRÖNHOLM 5
  4. Freddy LOIX 4
  5. Gilles PANIZZI 3
  6. Petter SOLBERG 2
  7. Olivier BURRI 1

Poredak konstruktora na Monte Carlo Rally-u:

  1. Ford 14 Poena
  2. Citroën 10
  1. Peugeot 9
  2. Mitsubishi 3
  3. Subaru 2