Subject60
0

Promocija Volva S60 u evropskim gradovima

FENA
Volvo je puno pažnje posvetio promociji svog novog modela S60 te je u tu svrhu organizirao turneju pod nazivom "Subject60" u pet najutjecajnijih europskih gradova: Berlinu, Londonu, Parizu, Milanu i Madridu.

Turneja "Subject60" naziv je Volvo lifestyle kampanje za potpuno novi model S60 čiji je cilj pokazati potpuno novu stranu Volva. Kampanja cilja na društvene medije i blogove, a kulminira u pet potraga u pet najvažnijih evropskih gradova. Prije svakog centralnog partyja organizira se potraga za kartama koje su skrivene na "drskim" lokacijama u gradu.

Koristeći virtuelne aplikacije na mobilnim medijskim platformama kao što su iPhone 3GS i Google Android posjetitelji različitih blogova dobijat će upute i tragove za otkrivanje lokacija.

Subject60 započeo je raskošnim partyjem u Berlinu 27. maja, nakon čega će uslijediti još četiri "drske" noći u Londonu, Milanu, Parizu i Madridu tokom mjeseca lipnja.