Volvo je puno pažnje posvetio promociji svog novog modela S60 te je u tu svrhu organizirao turneju pod nazivom "Subject60" u pet najutjecajnijih europskih gradova: Berlinu, Londonu, Parizu, Milanu i Madridu.
Turneja "Subject60" naziv je Volvo lifestyle kampanje za potpuno novi model S60 čiji je cilj pokazati potpuno novu stranu Volva. Kampanja cilja na društvene medije i blogove, a kulminira u pet potraga u pet najvažnijih evropskih gradova. Prije svakog centralnog partyja organizira se potraga za kartama koje su skrivene na "drskim" lokacijama u gradu.
Koristeći virtuelne aplikacije na mobilnim medijskim platformama kao što su iPhone 3GS i Google Android posjetitelji različitih blogova dobijat će upute i tragove za otkrivanje lokacija.
Subject60 započeo je raskošnim partyjem u Berlinu 27. maja, nakon čega će uslijediti još četiri "drske" noći u Londonu, Milanu, Parizu i Madridu tokom mjeseca lipnja.
Možda vas zanima
U sukobu od 2016. godine
Brakorazvodna parnica Brada i Angeline bliži se kraju, glumac odustao od skrbništva
Vezani članci