Godinu dana ranije će Škoda početi proizvodnju električnih komponenti za plug-in hibridna vozila iz bogatog portfolija Volkswagen Grupe.
Škodina ofanziva električnih vozila će početi PHEV verzijom aktuelne generacije modela Superb, nakon čega će stići štedljivija verzija SUV-a Kodiaq. Oba automobila će posjedovati hibridni sistem koji se sastoji od 1,4-litarskog turbobenzinca uparenog s električnim motorom od 114 KS, tako da će ukupna snaga iznositi 215 KS. Identičan pogon ima i Volkswagenov Passat GTE.
Godine 2020. će Škoda biti spremna na tržište plasirati svoj prvi potpuno električni model koji je najavljen konceptom Vision E ranije ove godine. To će biti VAG-ov treći električni model baziran na MEB platformi, nakon što električne modele ponude VW i Audi.
Širenje električne porodice će se nastaviti najskupljim Škodinim automobilom u historiji, a to će biti potpuno električni coupe-SUV pozicioniran između Karoqa i Kodiaqa. Njegova snaga će iznostiti blizu 300 KS, tako da bi mogao postati i najsnažniji Škodin produkcijski automobil.
U ponudi će se naći i jeftini električni hatcback, gotovo identičan Volkswagenovom modelu I.D. Također, ime Felicia bi moglo biti "oživljeno".
Do 2025. godine ponuda električnih automobila će biti proširena za dva dodatna modela, kompaktni crossover i sportski automobil, koji će biti duhovni nasljednik klasičnog modela 110R.