M4 se vratio kako bi obavljao svoje dužnosti u MotoGP-u, a u odnosu na prethodni je dobio novorazvijeni sistem s vodenim ubrizgavanjem, koji prema riječima BMW-ovih inžinjera ne samo da poboljšava performanse nego i smanjuje potrošnju goriva.
Kao metodu koja smanjuje temperaturu zraka koji sagorijeva, BMW je razvio rješenje za ubrizgavanje finog spreja vode u kolektor, što smanjuje treskanje motora omogućavajući optimalno paljenje. To dovodi do efikasnijeg sagorijevanja, a u isto vrijeme se smanjuje temperatura.
Hladniji zrak je gušći od toplijeg što povećava nivo kisika unutar komore za sagorijevanje, a što dovodi do većeg pritisak tokom procesa sagorijevanja, poboljšanja performansi i obrtnog mometa. Na kraju, manji utjecaj temperature na komponente povećava njihovo trajanje.
Voda koja se nalazi u petolitrenom rezervoaru otpornom na zaleđivanje smještena je u prtljažniku BMW-a M4, a rezervoar posjeduje i vodenu pumpu, senzore i ventile koje kontroliše elektronika. Pumpa šalje vodu do ubrizgavača pod pritiskom od deset bara, a količina vode zavisi od opterećenja, brzine rada motora i temperature. Iz BMW-a tvrde da rezervoar s vodom mora biti nadopunjen svaki put prije nege ozbiljne "akcije" na stazi, dok u slučaju standardne vožnje vodu treba sipati nakon svakog petog odlaska na benzinsku pumpu.
BMW-ov sistem vodenog ubrizgavanja će uskoro biti ugrađen i u produkcijske modele.