Iako se ljubiteljima BMW-a od pomisli na trocilindarski motor u jednom bavarskom automobilu vjerovatno diže kosa na glavi, činjenica je da ekonomske prilike i potrebe tržišta mjenjaju sve zakone i tradicije. Novi trocilindarski motor već je isporoban u Seriji 1.
Što se tiče obrtnog momenta, svaki od cilindara će generisati između 60 Nm i 90 Nm u benzinskim motorima, ili između 75 Nm i 100 Nm u dizelašima. U Seriji 1 koja je pokazana na ovom video zapisu nalazi se 1,5-litarski B38 motor koji proizvodi 177 KS pri 5.500 okretaja u minuti i 270 Nm okretnog momenta pri 1.400 okretaja u minuti.
Najzanimljivije od svega je svakako da zvučna kulisa vožnje ovako pokretane Serije 1 uopšte ne zvuči loše, čak naprotiv, dok u mjestu sa otvorenim poklopcem motora zvuči kao i svaka trocilindarska Škoda Fabia.
Možda vas zanima
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci
Veoma cijenjen model
Novi vlasnik će za ovaj BMW M3 morati izdvojiti 100.000 dolara
Body kit i više snage
AC Schnitzer tunirao obnovljeni BMW X5
Za nekoliko sedmica