auto
0

Porast zarade i prodaje Volva u drugom kvartalu

Sarajevo-x.com
Volvo je u drugom kvartalu 2011. godine zabilježio operativnu zaradu prije odbitka kamata i poreza od 600 miliona švedskih kruna, što je povećanje od 170 miliona švedskih kruna u odnosu na isti period prošle godine.

"Postepeno se vraćamo održivoj profitabilnosti, mada nas čeka još mnogo posla, prije nego što postignemo naše ciljeve. Na mnogim je tržištima evidentan dobar porast prodaje, a dosta radimo na revitaliziranju Volvo brenda, kako bi privukli veći broj kupaca", kazao je Stefan Jacoby, predsjednik Volvo Car korporacije.

Operativno poboljšanje od 170 miliona švedskih kruna se objašnjava prvenstveno boljom ponudom raznovrsnih automobila. U prvih šest mjeseci 2011. godine, Volvo je ostvario operativnu zaradu od 1,2 milijarde švedskih kruna.

Prodaja automobila u drugom kvartalu je povećana za 26,6 posto na 123.919 jedinica, u odnosu na 97.884 jedinice u istom periodu 2010. godine. Porast je zabilježen u svim regionima, a najveći je u Kini, gdje je iznosio cijelih 62,1 posto u odnosu na 2010. godinu. Rast u Sjevernoj Americi iznosi 43,0 posto, u Nordijskom regionu iznosi 17,7 posto, a u Evropi 15,5 posto. I tržišni udio na svim tržištima je povećan.

Za prvih šest mjeseci 2011. godine, Volvo je prodao 230.746 vozila, što predstavlja povećanje od 20,3 posto u odnosu na isti period 2010. godine. U mjesecu junu je objavljena potreba za dodatnim proizvodnim kapacitetima, odnosno program zapošljavanja dodatnih 600 radnika.

Poboljšanje prodaje se može prvenstveno zahvaliti jakoj potražnji za modelima S60 i V60, dok prodaja XC60 crossover modela, raste iz mjeseca u mjesec. Kupci cijene opredijeljenost prema smanjenju emisija ugljen dioksida, čemu svjedoči podatak da 19,2 posto ukupne prodaje u Evropi, čine štedljivi DRIVe modeli. U drugoj polovini ove godine, započeta je i proizvodnja prvih 250 primjeraka modela C30 Electric, kojim Volvo predstavlja novo poglavlje na putu prema nultoj emisiji.

Sveukupno gledano, rezultat u prvih šest mjeseci ove godine donosi mnogo samopouzdanja. Međutim, trenutno nestabila ekonomska klima, će vjerovatno rezultirati dodatnim promjenama, kako cijena sirovog materijala, tako i zainteresovanosti kupaca, a na kraju i zarade. Pored toga, smanjenje proizvodnih kapaciteta tokom godišnjih odmora, moglo bi uticati na rezultate u trećem kvartalu.

"Posljednja dešavanja u globalnoj ekonomiji, otežavaju predviđanje situacije na tržištu automobila i moramo biti spremni za promjene u zahtjevima kupaca", zaključio je Stefan Jacoby.