Za stazu i cestu
189

Pogledajte kako je Megane RS Trophy-R postao novi rekorder Nürburgringa

E. L.
Odgovor iz Honde zasigurno će stići. Do tada, najbolje vrijeme u kategoriji produkcijskih automobila na stazi Nürburgring Nordschleife drži Renault Megane RS Trophy-R.

Rat među automobilskim kompanijama za prestiž na Nürburgringu bude slabijeg ili jačeg intenziteta, ali nikada ne prestaje.

Među posljednjim zanimljivim duelima bez sumnje je borba između Honde i Renaulta za rekordno vrijeme kruga u kategoriji produkcijskih automobila s prednjim pogonom, a s ostvarenim vremenom (7:40.1) koje je skoro četiri sekunde bolje od najboljeg vremena Honde Civic Type R, titula je trenutno u posjedu Megana RS Trophy-R, vrhunske "specijalke" iz odjela Renault Sport.

Koliko su napredovali u Renaultu možda najbolje potvrđuje činjenica da je ostvareno vrijeme aktuelnog Megana RS Trophy-R na Nürburgringu za više od 14 sekundi bolje od vremena koje je ostvario istoimeni prethodnik zasnovan na Meganu treće generacije.

Renault Sport će Megane RS Trophy-R ponuditi u samo 500 primjeraka, a 30 od njih bit će opremljeno karbonskim felgama ispod kojih će biti karbonsko-keramičke kočnice. I bez toga, vlasnici koji se na stazu vole odvesti u istom automobilu mogu računati na optimiziranu aerodinamiku karoserije, znatno modificiran ovjes, dva trkaća sjedišta s pojasevima sa šest tačaka pričvršćivanja, posebno razvijene gume Bridgestone Potenza S007, vrhunske Brembo kočnice i izduvni sistem koji "potpisuje" Akrapovič.

Megane RS Trophy R pokreće isti 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji pokreće i verziju bez slova R, ali 300 konjskih snaga u ovom slučaju ima manje posla, jer je Trophy-R lakši 130 kilograma. Smanjenju mase, pored ostalog, pomoglo je i ukidanje zadnjih sjedišta.

Za automobil koji od 0 do 100 km/h stiže za 5,4 sekunde i razvija 262 km/h prvi čovjek Renault Sporta (Patrice Ratti) kaže da je najbliži trkaćem automobilu koji se može koristiti i na javnim cestama.