Komentari (17)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ovdje nije bitna firma nego vozac, sleser je sam sebi pravio ovakve bagije i s njima osvajao dakar, da se ja pitam promjenio bi pravila, timovi bi morali voziti sa fabrickim karaserijama i motorima, tek bi onda znali ko se gdje nalazi, ovako i vaz moze pobjediti, napraviti bagija, platiti dovoljno nekoliko kvalitetnih vozaca koji svake godine osvajaju dakar i odnijeti pobjedu.
kako druze nije bitna firma od kako se vozi dakar samo dva puta pobjedio je neko ko nije fabricki vozac tj fabricka ekipa, tj selser je pobjedio ta dva puta opet sa pezo-ovim motorom. a sto se tice pravila pa nisu serijska vozila pravljena za tu namjenu da se veru po dinama i skacu po rupama ne mozes tako, samo je problem sto uvjek ima jedan ili eventualno dva fabricka tima koji ce osvojit sigurno ostali privatnici nemaju sanse, jedino rjesenje je da vise razlicitih fabrickih timova nastupa
@Ryan O'Reily pa bilo bi dobro da su usvojili vw zahtjev da se 50% vozila bazira na produkciskom modelu,., ali to bi diglo cijenu proizvodnje pa se ostatku proizvodjaca nije svidjelo,., vw sa tuaregom,, 1 auto su vozili sa fabrickim dizelom,.,i pokazao se kao dobar ali spor(u odnosu na trkaci model),., pug je ove godine razvalio konkurenciju koje nije bilo,., ali konkurencija nije dobra u moto sportu jer poveca trosak(pa tako u wrc vlada vw, prije njega citroen) proslo je vrijeme utrkivanja
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Loeb je poletio na pocetku i naucio razliku izmedju WRC-a i Dakara. Peterhansel hladno iskusno cekao. Steta za Sainza, peh nad pehovima da otkaze bas njegov Zhope.
Djikani,bosnje,Stranka zelenih,poneki hodza i ostale bosanske ispicuture pred lokalnim piljarama na aparatima...
Peugeot je danas ono što je Švabo bio prije 10-15 godina.
kako mislis
Relativno fino napisan članak 👍
imali su jaku konkurenciju