Naime, o čemu je riječ, VW priprema najsnažniji automobil koji je ikad izašao u serijsku proizvodnju pod njihovom značkom a kao glavni konkurent spominje se Mercedes S65 AMG.
Ovakve reference Phaetonu će obezbjediti 6 litreni twin turbo W12 motor koji se do sada ugrađivao u Bentley Continental GT.
Za sada ovaj motor razvija 558 KS ali inžinjeri VW-a planiraju iz njega iscjediti punih 608 KS. Ovo povećanje snage planiraju ostvariti izmjenom pritiska u samom turbopunjaču.
Također VW-ovci se nadaju da će Phaeton R60 do stotke stizati za manje od 5 sekundi što nije nimalo pretenciozno očekivanje uz ovakav motor pogotovo uzme li se u obzir da Continental GT sa aktuelnom verzijom motora stiže od 0-100 km/h za samo 4.8 sekundi.
Radi lakšeg prenosa ove impozantne snage savaki R60 Phaeton će biti opremljen 4 Motion pogonom na sve točkove.
Zvanična premijera ove supersportske limuzine je zakazana za iduću godinu a za očekivati je da i cijena koju će tada objaviti bude u potpunom skladu sa performansama i prestižom koji će nositi ovaj Phaeton.