Primaju se narudžbe
67

Volkswagen predstavio Golf TGI sa 130 konjskih snaga

D. B.
Najekonomičniji novi Volkswagenov Golf koji Evropljani mogu trenutno kupiti je TGI koji koristi kompresovani prirodni gas, odnosno CNG.

Volkswagen Grupa već ima niz CNG modela koje proizvode Škoda, Audi i SEAT. Međutim, Volkswagen se sada vraća u CNG igru novim Golfom TGI koji je posudio pogon od nove Škode Octavije G-Tec.

To znači da se ispod haube nalazi 1,5-litarski turbobenzinac koji razvija 131 KS i 200 Nm obrtnog momenta, a ako ove brojke izgledaju poznato, to je zbog činjenice da isti četverocilindrični motor pokreće i nedavno predstavljeni Audi A3 G-Tron.

To nije tek standardni motor s direktnim ubrizgavanjem goriva i modificiranim sistemom dovoda goriva, nego motor koji koristi Millerov sistem sagoriejvanja zbog čega je adekvatniji za korištenje CNG-a Proces stvara nisku emisiju CO2 i ima visoku efikasnost.

Golf TGI ima rezervoar od 115 litara za CNG, koji je dovoljan za domet od 400 km. Tu je i mali rezervoar od 9 litara za benzin koji je u suštini rezerva za slučaj da nestane CNG-a.

Golf TGI troši između 4,1 i 4,3 kg CNG-a na 100 pređenih kilometara.

Volkswagen već prima narudžbe, a najavljen je i karavan.