Nasljednik LMP1 prototipa
1

Toyota GR Super Sport naredne godine učestvovat će u trci 24 sata Le Mansa

E. L.
Prekriven kamuflažnom folijom Toyotin razvojni automobil koji će biti jedan od predstavnika u novoj kategoriji LMH (Le Mans Hypercar) u promotivnoj vožnji već je "okusio“ asfalt na čuvenoj francuskoj stazi Sarthe.

U Toyoti ne gube vrijeme, jer zajedno s tvorničkim trkaćim odjelom Gazoo Racing već neko vrijeme razvijaju automobil koji će od naredne sezone u FIA WEC šampionatu (World Endurance Championship) zamijeniti hibridni prototip TS050 iz najsnažnije LMP1 kategorije koja s krajem ove sezone odlazi u historiju.

Toyotin predstavnik u novoj LMH kategoriji nosi naziv GR Super Sport i zasnovan je na osnovici hibridnog LMP1 prototipa TS050, a u skladu s pravilnikom Toyota će ograničen broj svog LMH automobila napraviti i u verziji koja će se moći registrovati i voziti i na javnim cestama.

Toyota i nekoliko drugih automobilskih kompanija koje pripremaju LMH opcije učestvovat će s hibridnim automobilima čiji motori s unutrašnjim sagorijevanjem ne mogu razvijati više od 680 KS. Masa automobila ne smije biti ispod 1.030 kilograma, a najveća snaga elektromotora može biti 270 KS. Bez spomenutih ograničenja, očekuje se da će cestovna verzija automobila kombinovano razvijati više snage.

Nakon promotivne vožnje uoči trke 24 sata Le Mansa bivši Toyotin trkač Alex Wurz rekao je da ga je LMH prototip GR Super Sport ostvarenim performansama mnogo podsjetio na LMP1 TS050, a u Toyoti su nakon svega još jednom ponovili da njihova bezrezervna posvećenost trkama za cilj ima još bolje putničke automobile.

Pored Toyote svoje LMH opcije za učešće u narednoj sezoni intenzivno pripremaju i u kompanijama ByKolles i Scuderia Cameron Glickenhaus. U Aston Martinu su za sada odustali od ranije najavljenog učešća s modelom Valkyrie, a 2022. godine u LMH kategoriji svoje automobile imat će i Peugeot.