U odnosu na slične varijante koje se nude uz Renault (Megane) ili Opel (Astru), gdje karavanske varijante imaju duže međuosovinsko rastojanje, karavanski Auris ima međuosovinsko rastojanje (2.600 milimetara) koje se nudi i uz njegovu dvovolumensku varijantu.
U Toyoti su dodatne centimetre odlučili ponuditi iza zadnje osovine, čime je kapacitet prtljažnika uz sva iskorištena sjedišta stigao do 530 litara, a dužina prostora za prtljag iznosi 1.115 milimetara. Ako zatreba, uz preklopljena sjedišta u drugom redu, zapremina prtljažnika može se povećati na 1.658 litara, a shodno tome raste i njegova dužina: 2.047 milimetara.
U poređenju sa dvovolumenskim Aurisom, prag prtljažnika niži je za 10 centimetara, čime je osiguran lakši utovar i istovar. Korisni dodaci koji stižu u serijskoj opremi su kuke za vrećice, mreža za učvršćivanje predmeta, jednostavan način za preklapanje zadnjih sjedišta i 12-voltna utičnica. Ponuda motora preuzeta je od dvovolumenskog Aurisa.
Osnovni motor u ponudi je 1,33-litarski benzinski VVT-i, a slijede ga 1,6-litarski benzinski Valvematic motor i 1,8-litarski benzinski VVT-i uz koji će se nuditi i elektro-motorom pojačana hibridna opcija. Što se tiče dizela, tu je 1,4-litarski D-4D motor.