Stigao je Porsche Taycan - najbolji luksuzni električni sportski auto do sada?

Stigao je Porsche Taycan - najbolji luksuzni električni sportski auto do sada?
37
E. Z.
5.9.2019. u 10:10
73
komentara
37

dijeljenja
1/21
2/21
3/21
4/21
5/21
6/21
7/21
8/21
9/21
10/21
11/21
12/21
13/21
14/21
15/21
16/21
17/21
18/21
19/21
20/21
21/21
Porsche je spektakularnom svjetskom premijerom koja se istovremeno održavala na tri kontinenta napokon predstavio javnosti svoj prvi potpuno električni sportski automobil.
Nakon bezbrojnih najava, fotografija zamaskiranog modela, pa i testnih vožnji prototipova, Porsche je napokon u potpunosti otkrio svoj prvi potpuno električni model koji definitivno predstavlja najvažniju prekretnicu u historiji ove marke.

Sportska limuzina s četvero vrata jedinstveni je model koji nudi tipične Porscheove performanse u paru sa svakodnevnom upotrebljivošću. U isto vrijeme, izuzetno napredne metode proizvodnje vrhunske tehnloške osobine i same performanse Taycana postavljaju nove standarde na području održivosti i digitalizacije. "Obećali smo pravi Porsche za doba elektromobilnosti - fascinantni sportski automobil koji ne samo da oduševljava u pogledu svoje tehnologije i vozne dinamike, već također pokreće strast kod ljudi širom svijeta, baš kao što su to radili njegovi legendarni prethodnici. Sada ispunjavamo ovo obećanje", naglasio je Michael Steiner, član Izvršnog odbora Porsche AG za Istraživanje i razvoj.


Prvi modeli su Taycan Turbo S i Taycan Turbo i najsnažniji su serijski modeli koje Porsche trenutno ima u svojoj ponudi. Ostale, manje snažne izvedbe bit će lansirane do kraja ove godine, dok će se krajem sljedeće godine pridružiti i model Taycan Cross Tourismo. Do 2022. godine Porsche će u elektromobilnost investirati više od šest milijardi eura.

Spoj snage i ekonomičnosti

U Turbo S izvedbi Taycan razvija snagu od 560 kW (761 KS; potrošnja električne energije kod kombinovane vožnje 26,9 kWh/100 km; CO2-emisije kombinovano 0 g/km). Ubrzanje od 0 do 100 km/h Taycan Turbo S dostiže za samo 2,8 sekunde, dokTaycan Turbo ovaj sprint dostiže za 3,2 sekunde. Turbo S sa punom baterijom prelazi distancu od 412 kilometara, dok model Turbo može preći dionicu od 450 kilometara (u zavisnosti od WLTP). Maksimalna brzina kod ovih modela s pogonom na četiri točka iznosi 260 km/h.



Taycan je prvo serijsko vozilo sa sistemskim naponom od 800 V umjesto uobičajenih 400 V kod ostalih električnih automobila. To omogučava vozačima Taycana da na putu za samo 5 minuta mogu napuniti bateriju za prelazak dionice od 100 km. Vrijeme punjenja baterije od 5 do 80% u idealnim uslovima iznosi 22,5 minute.

Puristički spoljašni dizajn sa prepoznatljivom Porsche DNK

Svojim jasnim, purističkim dizajnom Porsche Taycana signalizira početak nove ere. Istovremeno su prepoznatljive karakteristike Porsche dizajna. Sprijeda je veoma širok sa izraženim blatobranima, dok siluetu obilježava sportska krovna linija

"Taycan je spoj tradicije i budućnosti. On nastavlja priču o uspjehu naše marke koja već više od 70 godina oduševljava ljude širom svijeta.Ovaj dan obilježava početak nove ere ”, rekao je Oliver Blume, predsjednik Upravnog odbora Porsche AG prilikom svjetske premijere u Berlinu.
Prijavi grešku


Komentari (73)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...