Dva karoserijska oblika
9

Škoda predstavila najsnažniju Octaviju: Hibridni pogon, automatski mjenjač i 245 KS

E. L.
Čast da bude Škodin prvi elektrificirani automobil s oznakom RS pripala je Octaviji.

Škoda će novu Octaviju RS i ovaj put ponuditi u dvije karoserijske verzije, a suštinska razlika u odnosu na prethodne RS generacije je izbor pogonskog rješenja, jer najsnažniju Octaviju ovaj put pokreće "plug in" hibridna kombinacija.

Hibridno rješenje koje su u koncernu Volkswagen već predstavili modelima Golf GTE i Cupra Leon PHEV sastoji se od 1,4-litarskog četverocilindarskog turbobenzinskog motora kojem asistira elektromotor. Najveća kombinovana snaga iznosi 245 KS, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta je 400 Nm.

Bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem automobil će s jednim punjenjem baterija (13 kWh) moći da pređe do 60 kilometara, što bi moglo biti dovoljno za dnevne potrebe u manjim gradovima, a za punjenje ispražnjenih baterija preko obične kućne utičnice potrebno je šest sati.

Sa spomenutim pogonom koji je kombinovan isključivo sa 6-stepenim automatskim mjenjačem (DSG) Octavia RS od 0 do 100 km/h stiže za 7,3 sekunde i razvija 225 km/h, što je čini sporijom od prethodne generacije, ali u Škodi kažu da će u dogledno vrijeme ponuditi i nehibridnu verziju koju će pokretati znatno snažniji dvolitarski turbobenzinski motor. Odgovor na Golf GTD bit će Octavia RS u kombinaciji s turbodizelskim motorom.