Komentari (17)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Izgleda mnogo bolje nego ID.4. Sada Reno ugrađuje velike displeje i ne štedi na njima, dok VW sa ID.4 me podsjeća na Citroenova solomonska rješenja sa malim i nikakvim tablama.
Uzalud veliki displej kada je infotainment neintuitivan i spor. Da ne govorim o softverskoj pouzdanosti, umreženosti sistema, itd. Na kraju ipak ima razlika između Renault pokušaja i ID.4 pristupa. Nije idealan, ali mislim da nema smisla na taj način predstavljati razliku.
Nije los, samo da mu je 2.0 diesel i 190 konja.
Mnogo dobro izgleda, drugaciji od svih. A vremenom ce pokazati ostale karakteristike.
Kad razmisliš kako je Renault pouzdan sa elektronikom ...
Dođe li punjač?🤦🏻‍♂️
Dođe li punjač?🤦🏻‍♂️
Zna li se sto se ona zabila u banku?
Slika 6. Šega čista 🤣🤣🤣
I netko ce onda uzet ID.4 pored ovog ... Samo zato sto ima taj čuveni znak
sto bi rekli bolje dva narkomana u kuci nego reno ispred kuce...
Enterijeri postaju sve zanimljiviji, ali vanjski izgled sve manje mastovit, preuvelicane karoserije, tanki farovi, ogromne izbrusene felge, pozadi horizontalne svjetlosne trake... Kada covjek ovo redovno prati, postane dosadno.
Kad bi država dala poticaja bilo bi to super.
Troši Marku na 100 km 😀😃😃