Botox za Tricu
0

Redizajnirana BMW Serija 3

Sarajevo-x.com
Nedavno najavljeno osvježenje za BMW-ovu Seriju 3 konačno je i zvanično predstavljeno. Trica koja će biti označena kao model iz 2009. Godine zvaničnu premijeru će imati na Paris Motor Show-u, a do tada BMW je objavio neke važne novosti kao i detaljne fotografije novih dizajnerskih elemenata.

Iako BMW-ova aktuelna Serija 3 i dalje vrlo dobro kotira na tržištu, u BMW-u smatraju da je ipak vrijeme za blago osvježenje njihovog najpopularnijeg modela. Naravno, promjene više diktira konkurencija nego stvarne potrebe, pa bi zahvaljujući svježijem izgledu Serija 3 trebala da se uspješnije nosi sa direktnim ali i novijim rivalima Mercedesovom C-Klasom i Audijem A4.

Nakon redizajna najprimjetnije su novosti, kako to obično i bude sa bilo kojim redizajnom, na prednjem dijelu. Tako je najupečatljiviji nanovo oblikovan prednji odbojnik, koji je sada dramatično masivniji i upečatljiviji, te koji zahvaljujuči izraženijim utorima i konturama dodatno ističe agresivan izgled. Ponovo je oblikovan i poklopac motora, te su i na ovoj površini glavni detalj upečatljivi utori koji su se nakon X modela očito svidjeli i kupcima i dizajnerima BMW-a. Upravo zahvaljujući njima sada će i standardne Serije 3 imati dašag dinamičnosti M modela. Svježijem izgledu doprinose i nova svijetla, čiji je oblik u osnovi ostao isti ali blage promjene na grafici i smještaju rasvjetnih tijela su urodile plodom.

Generalno, cilj dizajnera je da uz nekoliko trikova učine da Serija 3 izgleda kao znatno širi i veći automobil, a jedan od poteza je bilo i redizajniranje kućišta bočnih ogledala. Iako izgledaju zantno veće, spretnim oblikovanjem dizajneri su zadržali elegantan oblik, ali i naglasili njihovu prisutnost.

Na zadjem dijelu također se zatiču novosti, i to u skladu sa najnovijim trendovima među Bavarcima, tačnije u skladu sa rješenjima sa redizajnirane Serije 7. Dakle, stop svjetla su dobila blago izmjenjene i zaobljene konture, što uz novu grafiku i LED tehnologiju čini veliku razliku u odnosu na prilično konfekcijski izgled prve serije ovog modela. Također, i zadnji odbojnik je preoblikovan tako da uz nove linije ističe širinu automobila, ali i pripadnost novoj generaciji BMW-a.

Nije izostavljena ni unutrašnjost, iako je riječ o tek manjim novostima. Najviše pažnje će svakako privući veliki multifunkcionalni displej u boji sa dijagonalom od 8,8 inča. Izmjenjen je i prednji oslonac za ruke koji je sada znatno ugodniji, a za ljubitelje zabave tu je sada i hard disk kapaciteta 80 GB.

Uz estetske novosti u BMW-u nisu smatrali da ima potrebe za promjenama ponude motora, te je ona ostala ista, dok nove cijene još uvijek nisu formirane.