U stvaranju posebne i brojčano ograničene serije Caymana GT4 učešće je uzeo i Porscheov čuveni odjel 'Exclusive Manufaktur' u kojem inače brinu o željama zahtjevnih kupaca koji insistiraju na personalizaciji svojih Porschea.
Odvajanje od ostatka istoimenog društva počinje s nekolicinom crvenih detalja na bijeloj karoseriji brzog dvosjeda s centralno postavljenim motorom, zaključno s crvenim rubovima na crnim 20-inčnim aluminijskim felgama i simboličnim brojem 15 na donjem dijelu vrata.
"Crvenilo" se nastavlja i u kožom i alkantarom obloženoj tamnoj kabini u kojoj je crvena boja svoje mjesto pronašla na sjedištima, sigurnosnim pojasevima, upravljaču, koncu za prošivanje...
Promjena iza leđa vozača i suvozača nije bilo, pa i Porsche 718 Cayman GT4 Sports Cup Edition pokreće 4-litarski boxer motor sa šest cilindara koji posredstvom ručnog 6-stepenog mjenjača na zadnju osovinu isporučuje 420 KS pri 7.600 obr/min i 420 Nm najvećeg obrtnog momenta od 5.000 do 6.800 obr/min. Dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,4 sekunde i najveću brzinu 304 km/h.
Nije poznato koliko će posebno izdanje Caymana GT4 biti skuplje od standardne GT4 verzije za koju (bez opcionih dodataka) u Njemačkoj treba izdvojiti 96.206 eura.