Komentari (10)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
joj kad stručnjaci počnu komentarisat Porschea i performanse a nemaju za retrovizora
strasno auto...nema dalje...
Ovo je Porse a ne ona dizelska sranja za seljake da ih zelja mine zbog traktora
Djaba sve ovo, benzinac ili dizel, to vise niko nece da kupuje, EU gradovi zabranjuju ulazak benzina i dizela u gradove uskoro, govorimo o ovoj ili sljedecoj godini u dosta EU gradova. Cijena ovih auta pada rapidno.
@Roin uskoro? Pariz planira do 2036. To je za 18 god. Pa nece ga voziti 18 god pa jos slati u vojsku
Toliko mi se svidjala ideja o dva kvacila (zbog brzine) da ne mogu opisati. Onda sam se cudio zasto svi u autoindustriji ne ubace taj mjenjac, pogotovo firme koje proizvode superauta. odgovor je dao jedan inzinjer Astona, toliko je tezak taj mjenjac, da bukvalno ono sto dobijes promjenom brzine, izgubis tezinom auta. Et, malo i ja predavanje, bar onima koje to zanima...
@Trojanactezina i velicina su veliki problem, dodaj na to i da isti ne mogu mnogo NM izdrazat, problem je podmazivanje, duple komponente, za rikverc moras zavrtit dodatna dva zubcanika, al da je uzivanje vozit je..
@provucikarticu Uglavnom, sve duplo ;) Pozz
PRIKAŽI ODGOVORE (1)