Najava serijskog modela
0
Peugeot predstavio 208 GTi Concept
Komentari (17)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
stroj
Jeste ALFISTA talijani su bili No-1 za dizajn automobila. Danas se to globalizovalo i u svijetu postoji više centara a svaki auto brend ima svoj dizajn centar u kojem rade dizajneri sa svih meridijana i svih nacionalnosti. Nekada ne tako davno po vrhunski dizajn za auto se išlo u Italiju (Pininfarina, Bertone, Zagato, Ghia..itd.). Ja sam arhitekta i moj komentar na račun kreativnosti je bio malo širi i uključivao je ne samo automobile nego dizajn uopće, a tu svakako ima mjesta za francuze pa i druge.
@Vuk Mislim da italijani predvode dizajnom, a ne francuzi. Ipak je Pininfarina, koju ti spominjes, italijanska dizajnerska kuca, isto kao i Bertone. A dovoljno je reci 205 GTI, svi ce znati kakvo je to auto bilo, iako peugeot nije imao hot hatcha odavno. Ovaj 1.6 turbo je BMWov motor iz mini coopera S, kolko ja znam
@Ja, Slažem se. Švabama se ne može poreći inženjerska pamet i vrhunski tehnološki proizvodi. Vrhunski inženjer i vrhunski kreativac su teško jedna osoba. To je nakada bio Leonardo da Vinci, a danas su to timovi eksperata. Uglavnom i Francuzi i Talijani su kreativniji od Njemaca. Fiat je recimo bio prvi proizvođač dizelskog motora sa \"comon rail\" tehnologijom bez koju danas bez izuzetka koriste svi. Istina je da švabe što uzmu u svoje ruke naprave bolje i savršenije. Danas su te podjele manje izražene, ali postoje.
Eh ovako... GTI znači Grand Tourer Injection, tako da nema nikakve veze sa Golfom i slično. Drugo, Peugeout je poznat po malim jurilicama, i besmisleno je pričati kako su i oni krenuli praviti auta kako treba, kada ih već odavno prave, samo što kod nas znaju samo za VW grupaciju. Treće, Golf GTI je u klasi najlošiji, te ga svi drugi ostavljaju na stazi i na cesti, a Megane RS je najbrže auto na Nurburgringu sa prednim pogonom, pa i od Golfa R je brži. Dokaz da VW ne zna napraviti auto za vozača. Četvro, što Švabo izmisli Japanac usavrši, a što Francuz izmisli, on i usavrši. Dovriđenja i prijatno.
Alfa Romeo je zakon!
strasan dizajn. Sve su ljepsi i ljepsi,,
@vuk - slazem se s tobom da 208-ca ima mnogo uspjeliji dizajn od benge trojke, a narocito jer je uvijek bilo teze uraditi dobar dizajn autu koje je limitirano dimenzijama nego autu koje ima 4,5 - 5 metara u duzinu.
@Vuk Ne bih se ložio da su švabe pisale istoriju sa tehničkim rješenjima u auto industriji. Švabe samo znaju da posle X godina uzmu ta rješenja i usavrše ih. Znam da ću dobiti dosta minusa ovde, ali to je tako. Ko ne vjeruje neka malo progugla o izumima francuske auto industrije u kojima prednjači Citroen. Sa ostatkom tvog posta se dosta slažem. A ovaj 208 će biti prava bomba.
bolje ti je da se prebacis na forumske auto-teme, ovdje ti nije bas plodno tlo za konstruktivnu raspravu o dizajnu. vidis da se u 90 posto komentara uvijek spominju rijeci \"isto\", \"kopija\", \"golf2\" .... ;)
Kad je dizajn u pitanjuPeugeot je jako dugo lider među proizvođačima automobila. Oni koji se razumiju i sjećaju znaće o čemu govorim. Švabe su pisali istoriju sa tehnološkim rješenjima i kvalitetom izrade. U dizajnu su oduvijek bili drugi igrači talijani prije svih, a onda i ostali. U Peugeot-u su davno shvatili značaj dizajna pa su mu i poklanjali više pažnje od drugih. Nekad je za njih radio i radio dizajn čuveni studio Pininfarina, koji je u dizajnu auta isto što i Mourino u fudbalu. Tada je to bilo vrlo neobično jer je Pininfarina imao više nego dovoljno posla sa Ferrarijima i sličnim markama. Tako smo imali modele 205, 405, 406 itd. Tadašnji nijemci su bili OK, ali dizajn ko kutije. Danas se sve to promijenilo i globalizovalo i više niko ne vodi glavnu riječ, sve ovisi koliko je ko spreman uložiti novca u izradu novih modela.
kopija davno predstavljene Fieste, a stop svijetla identicna kao na novom Focusu.
ma svabe su zakon. kakvi francuzi!!!!!!!!!!!11
A skoro je bio članak o izboru auta sa najboljim dizajnom, a izabraše BMW3. Tada sam uz pohvalu BMW-eu tvrdio da on za dizajn baš i nije zaslužio 1-vu nagradu i da raja više glasa po inerciji ukupnog dojma o autu, a ne samo dizajna što je i bilo tema. Moj izbor je tada a i sad Peugeot 208 (dizajn naravno). Morate mi vjerovati na riječ da se u to razumijem. Naravno BMW-ova vojska fanova je je poletila da dijeli minuse, što meni baš i ne smeta, čak me ponekad i zabavlja, osobito kad su u pitanju neumjesni i neuki komentari.
JEDAN JE GTI, SVI ZNAMO KOJI ! ! !
uf, jest dobar! ovaj peugeot nije bas nesto kao automobil, ali niko im nije ravan kad je dizajn u pitanju. svaka cast!