Izvor snage kod konceptnog modela je 1,6-litarski turbo motor koji je posuđen iz modela RCZ THP 200, a prilično je izvjesno da će osvanuti i u serijskom GTi-ju. Ovaj motor proizvodi 200 KS i 275 Nm okretnog momenta, a uparen je sa šestostepenim ručnim mjenjačem. Peugeot tvrdi da ovako pogonjen 208 od 0 do 100 km/h sprinta za manje od 7 sekundi.
Vanjski izgled je dobio diskretne ali primjetne dodatke kao što je aerodinamički komplet i GTI Concept značke od brušenog aluminija na maski i bokovima, kao i veliki aluminjumski naplaci. U unutrašnjosti dominira "high-tech" izgled s LED pozadinskim osvjetljenjem, dok su primjetni i sportski detalji poput sjedišta, upravljača sa perforisanom kožom, ručice mjenjača i umetaka od aluminijuma.
Peugeot 208 GTI još uvijek nije službeno potvrđen za proizvodnju, ali može se očekivati da je to samo formalnost, pogotovo nakon predstavljanja ovog koncepta.