Restriktivni pristup
2

Osvježeni Mégane RS neće se nuditi u kombinaciji s ručnim mjenjačem

E. L.
U Renaultu su odlučili da osvježeni Mégane RS sada nude samo u kombinaciji sa automatskim mjenjačem s dva kvačila.

Ljubitelji tradicionalnih rješenja svoj sportski automobil iz C segmenta sada će morati da potraže u nekoj drugoj kompaniji, jer je Renault s predstavljanjem redizajniranog Mégana RS odustao od ručnog 6-stepenog mjenjača, a Mégane RS (i RS Trophy) sada će se nuditi samo sa 7-stepenim automatskim mjenjačem kojem asistiraju dva kvačila.

S automatskim mjenjačem i dalje ostaje nešto više obrtnog momenta (400 Nm) koji nudi 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor (300 KS), a pored Launch Control funkcije tu je i mogućnost rafalnog mijenjanja stepena prijenosa do najnižeg mogućeg u odnosu na brzinu kretanja.

Za osnovni Mégane RS u opciji više nema ni Cup šasije koja se (zajedno s mehaničkom blokadom diferencijala) standardno nudi uz verziju RS Trophy, a upravljanje preko obje osovine (koje je podijelilo mišljenja i nije se koristilo u modelu Trophy-R) ostaje standarna opcija za obje verzije.

Osvježeni Mégane RS izvana se razlikuje po drugačije dizajniranim 19-inčnim felgama na verziji RS Trophy i minimalnim izmjenama u kućištima LED svjetala, a novosti u unutrašnjosti odnose se na multimedijalni sistem koji je "posuđen“ iz aktuelnog Clia i novu 10,2-inčnu TFT instrumentnu tablu. Na opcionoj listi za obje verzije ostaju čuvena Recaro sjedišta i alkantarom obložen upravljač.