U proizvodnji od jula
55

Osvježeni BMW-i Serije 4 Gran Coupé sada su i nešto snažniji

E. L.
S posljednjim decentnim redizajnom BMW-ove Serije 4 Gran Coupé, trolitarski 6-cilindarski turbobenzinac potpomognut s 48-voltnim blagim hibridnim sistemom u verziji M440i xDrive sada razvija 386 KS.

Nekoliko mjeseci nakon predstavljanja redizajniranih Coupé i Cabrio izdanja iz Serije 4 iz BMW-a je stiglo i redizajnirano izdanje najpraktičnije karoserijske verzije iz Serije 4 uz koju stiže poznati dodatak Gran Coupé, a paralelno s njim osvježena je i elektropokretana verzija koja se krije iza naziva i4 Gran Coupé.

S redizajnom četverovratne "Četvorke" stigle su manje kozmetičke promjene na karoseriji, niža kućišta prednjih LED svjetala, novodizajnirane 19 i 20-inčne felge, kućišta zadnjih svjetala s laserskom tehnologijom koja je "posuđena" iz modela M4 CSL i novi multimedijalni sistem, a unaprijeđeni su i (bi)turbobenzinski motori kojima asistira 48-voltni blagi hibridni sistem s kojim stiže 11 konjskih snaga.

Iza velikog zakrivljenog displeja krije se posljednje izdanje BMW-ovog multimedijalnog sistema (iDrive 8.5) koje je u električnoj verziji i4 pojačano mapom stanica za punjenje baterija, a kupci redizajniranog izdanja koje pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem mogu računati na novodizajnirane multifunkcionalne upravljače.

Dvolitarski četverocilindarski turbobenzinac koji pokreće verziju 430i Gran Coupé umjesto dosadašnjih 245 sada raspolaže s 255 KS. Vrijednost najvećeg obrtnog momenta (400 Nm) ostala je ista, a u Minhenu kažu da je 430i štedljiviji od prethodnika. Snažniji je i trolitarski 6-cilindarski turbobenzinac koji pokreće M440i Gran Coupé, jer uz redizajnirano izdanje umjesto 382 KS i 500 Nm nudi 386 KS i 540 Nm najvećeg obrtnog momenta. U oba slučaja za prijenos snage na zadnju ili obje osovine (xDrive) zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač.

Nema promjena u specifikacijama baterija i elektromotora u redizajniranom izdanju električnog i4 Gran Coupé čija se slabija i snažnija verzija kriju iza oznaka 40 eDrive i M50. Slabiju verziju pokreće nazad smješten elektromotor koji razvija 340 KS i 430 Nm obrtnog momenta, a s verzijom M50 stižu dva elektromotora koji kombinovano proizvode 544 KS i 795 Nm obrtnog momenta. Kapacitet baterija (83,9 kWh) isti je u oba slučaja. Prema WLTP normama, slabija verzija s jednim punjenjem može preći do 590, a snažnija do 520 kilometara.

Cijene redizajniranih Gran Coupé izdanja još nisu objavljene, a proizvodnja počinje u julu.

Vezani članci