Snaga i udobnost
0

Opel Insignia OPC sa 6-stepenim automatskim mjenjačem

Sarajevo-x.com
Opelov model sa samog vrha ponude, Insignia OPC snage 239 kW/325 KS, sada je dostupan sa 6-stepenim automatskim mjenjačem. Ovaj model visokih performansi s pogonom na sve točkove nudi uzbudljivu voznu dinamiku i upravljanje prema najvišim standardima.

Prilagodljiva jedinica nadzora prijenosa spojena je s mehatroničkim sistemom podvozja FlexRide koji prilagođava amortizaciju i ostale funkcije vozačevim preferencijama.

Vozači modela OPC mogu birati između standardnog načina rada, koji daje univerzalne performanse idealne za svakodnevnu vožnju, ili posebnog načina Sport kod kojega je ovjes krući, a zanošenje se smanjuje radi veće agilnosti.

Kada je pak odabran način rada OPC, upravljanje postaje izravnije, gas je responzivniji, a podvozje je podešeno za visoke performanse. Kako bi se dobio dodatni sportski osjećaj, svi instrumenti osvijetljeni su crveno.

Karakter novog OPC automatskog mjenjača je, u načinima rada standard i Sport, podešen za još dinamičniju vožnju koja pruža više užitka, a uz to se prilagođava trenutnim uslovima na cesti. OPC način rada još je agresivniji: tačke prebacivanja u viši stepen su oko maksimalnog broja okretaja tokom snažnog ubrzavanja, a prebacivanje u niže stepena je vrlo dinamično tokom naglog kočenja, naprimjer prije ulaska u zavoj.

Vozne performanse, potrošnja i razina emisije štetnih plinova novog prijenosa praktično su iste kao za ručni mjenjač. Različite verzije Insignije OPC s automatskim prijenosom ubrzavaju od 0 do 100 km/h u rasponu od 6,3 do 6,6 sekundi za limuzine ili Sports Tourer, a najveća tvornički ograničena brzina za sve varijante je 250 km/h.

Potrošnja i emisija ugljičnog dioksida s novom mjenjačkom kutijom iznosi 10,7 l/100 km i 251 g/km (notch i hatchback) te 11 l/100 km i 259 g/km (Sports Tourer), kombinirano. Tvorničko ograničenje najveće brzine moguće je izbjeći kupnjom paketa OPC performance. S tim paketom kupac dobiva i OPC trening.

Kao što je slučaj sa svim ostalim OPC modelima, na stazi Nürburgring Nordschleife proveden je zaseban detaljni testni program od 10.000 km kako bi se fino ugodila nova varijanta prijenosa. A 10.000 visokobrzinskih kilometara na Nordschleifeu znači 18 puta veće opterećenje vozila: ti se kilometri prevode u čak 180.000 km vožnje u normalnim uvjetima i cestama.

"Naši nam kupci često govore da bi voljeli imati verziju s automatskim prijenosom“, kaže Michael F. Meyer, direktor marketinga proizvoda u kompaniji Adam Opel. "Stoga smo odlučili odgovoriti na taj zahtjev i proširiti ponudu Insignije OPC.“

Odgovor dobiven od medija i ljubitelja automobila je jednoglasno pozitivan. U jesen 2010. Opel Insignia OPC Sports Tourer osvojio je drugu godinu zaredom titulu "Najbolji sportski automobil godine“ časopisa Auto Bild SportsCars, sestrinskog magazina poznatog njemačkog Auto Bilda. Oko 68.000 čitatelja glasalo je za svoje omiljene modele između ukupno 170 vozila. Sports Tourer dominirao je u kategoriji karavana, potisnuvši konkurenciju iz drugih njemačkih kvalitetnih brandova na drugo i niža mjesta.