Druga klapa za X3
0

Novo izdanje BMW-ovog SUV-a

Sarajevo-x.com
BMW je zvanično predstavio prve informacije i fotografije koje otkrivaju novu generaciju njihovog kompaktnog SUV-a X3. Svjetsku premijeru imat će ove jeseni na sajmu automobila u Parizu, a na tržište dolazi sa ponudom samo jednog dizelskog i jednog benzinskog motora.

Kako prva generacija modela X3 i nije zabilježila pretjeranu popularnost na tržištu, BMW je posvetio veliku pažnju stvaranju druge generacije, i djelimično promijenio pristup kako bi u narednom periodu “otkinuo” veći dio tržišnog kolača u inače prilično popularnom segmentu kompaktnih sportskih terenaca. Tako u BMW-u smatraju da će sa samo dva motora, koji se svojim odličnim performansama i štedljivošću zaista ističu kao vrhunski izbori, napraviti kompaktniju i primamljiviju ponudu nego što je to bio slučaj do sada.

Oni koji odaberu benzinski X3 dobit će xDrive35i kojeg pogoni redni šestocilindraš potpomognut twinturbo-tehnologijom i koji proizvodi 306 KS i 400 Nm okretnog momenta. Sa ovim motorom novi X3 do 100 km/h stiže za samo 5,7 sekundi, a u BMW-u obećavaju da će prosjek potrošnje goriva biti oko 8,8 litara benzina na 100 kilometara. Svi oni koji misle da ovakvom SUV-u ipak mnogo bolje pristaje moderni turbodizelski motor moći će dobiti xDrive20d, koji obezbjeđuje 184 KS i 380 Nm. I sa ovim motorom X3 je prilično poletan, pa će do 100 km/h ubrzati za 8,5 sekundi, s tim da je prosjek potrošnje znatno povoljniji sa samo 5,6 litara na 100 km.

Također, sa novim X3 BMW je želio donijeti i mnoštvo inovacija i rješenja koja su već dobro prihvaćena na njihovim automobilima nove generacije, kao što je nova serija 5. Drugi naraštaj X3-ce će tako imati nešto prostraniju unutrašnjost, gdje uz dovoljno mjesta za sve putnike garantuje i prtljažni prostor čija zapremina varira od 550 do 1.600 litara, zavisno od konfiguracije sjedišta. Uz veću kabinu BMW je sada imao više prostora za savremeniju tehnologiju, pa će u centru pažnje svakako biti i 8,8-inčni LCD-ekran za sisteme zabave.

Sama vožnja novog X3 trebala bi biti znatno bolje iskustvo, pa uz poznati xDrive pogon na sve točkove odlične dinamičke osobine garantuje novi ovjes koji je nastao po uzoru na sportske modele BMW-a. Uz neizbježnu elektronsku kontrolu stabilnosti i prenosa snage na točkove, te uz električni servo-upravljač koji prvi put dolazi u jedan X-model, jasno je da sa novim X3 BMW ima još manje ambicije da ga komercijalizira kao terenski, već ide korak dalje u svojoj “Sport Activity Vehicle” filozofiji, i nudi osobine dinamičnih porodičnih auomobila u karoseriji koja je sposobna za povremene i krajnje nezahtjevne “offroad” izlete.

Iako je očit uticaj novog dizajnerskog pravca, novi X3, istina, i ne donosi posebnu revoluciju u oblikovnaju karoserije, pa će ga mnogi lako zamijeniti i sa prethodnom generacijom. Prije svega, bočna projekcija ne ostavlja sumnju da je riječ o X3, dok najveću novost donosi prednji dio sa novim svjetlima, koja i ovaj put imaju atipično oštre linije, kao i zadnja svjetla sa LED-tehnologijom i oblikom koji je prikladan ostalim modelima u Bavarskoj porodici.

Vezani članci