Snažniji, brži i "čišći"
23

Novi Range Rover Sport SV sada pokreće BMW-ov V8 motor

E. L.
Umjesto ranijeg 5-litarskog V8 motora s mehaničkim kompresorom (575 KS), Range Rover Sport SV sada pokreće još snažniji BMW-ov 4,4-litarski V8 biturbo motor koji razvija 635 KS.

Land Rover je otkrio kako izgleda nova najsnažnija verzija na temu aktuelnog Range Rovera Sport s kojim stiže i prepoznatljiva oznaka SV (Special Vehicle), a među najvećim promjenama u odnosu na dosadašnji najsnažniji RR Sport bez sumnje je promjena pogonske grupe, jer novu perjanicu sada umjesto 5-litarskog kompresorskog V8 motora pokreće BMW-ov 4,4-litarski motor koji uz dva turbopunjača razvija 635 konjskih i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Spomenuti potencijal koji se posredstvom automatskog mjenjača distribuira na obje osovine dovoljan je da "britansko plemstvo“ od 0 do 100 km/h stigne za 3,8 sekundi i razvije elektronski ograničenih 290 km/h. Bolje od verzije koju je pokretao spomenuti 5-litarski motor, a sve zajedno uz nižu prosječnu potrošnju i emisiju izduvnih gasova.

U Land Roveru su se svojski potrudili oko ovjesa i kočnica koji trebaju da izađu na kraj s performansama SV-a, pa su za potencijalne kupce po prvi put pripremili i opcione karbonsko-keramičke kočnice koje se vide iza (opcionih) ultralaganih 23-inčnih karbonskih felgi. Ono što se ne vidi odnosi se na adaptivni zračni ovjes posljednje generacije s kojim su uzdužna i poprečna naginjanja karoserije svedena na minimum, a podnica bliža tlu 25 milimetara.

Ugođaju doprinosi i ograničena blokada zadnjeg diferencijala, ali i najdirektniji upravljački sistem koji je do sada ugrađen u model Range Rovera. U Land Roveru naglašavaju da je s opcionim karbonsko-keramičkim kočnicama i karbonskim felgama Sport SV lakši 70 kilograma u odnosu na standardnu verziju.

Britanski odgovor na Cayenne i slične SUV-ove sa sobom donosi prepoznatljivu kutijastu karoseriju na kojoj su nešto drugačiji odbojnici, veći otvori za protok zraka i nekolicina karbonskih detalja, a među detaljima u kabini koja je obložena najkvalitetnijim materijalima izdvajamo 1.430-watni audio-sistem Meridian Signature sa 29 zvučnika i prednja grijana/hlađena sjedišta s najmodernijom masažnom funkcijom.

Očekuje se da će Range Rover Sport SV, koji će se u prvoj godini proizvodnje nuditi uz dodatak Edition One koji uključuje mnogobrojne mogućnosti personalizacije, koštati oko 140.000 eura.