Noviteti
0

Nova serija iz BMW-a

Sarajevo-X
Novo lice u gami BMW-a
Novo lice u gami BMW-a
BMW je napokon objavio zvanične slike i podatke za svoju najnoviju uzdanicu, koja bi čast BMW-a trebala odbraniti u najkonkurentnijem automobilskom segmentu.

Odmah na početku prodaje na raspolaganju potencijalnim kupcima će stajati paleta od četiri pogonska agregata, tri prenosnika snage i naravno pogon na zadnje točkove, što je uobičajeno za BMW, ali ne i za ovu klasu kojoj nova Serija 1 pripada.

Dolazak na tržište ovog modela se očekuje u jesen ove godine, a u BMW-u očekuju da će "jedinica" napraviti nove standarde u pogledu kvalitete i performansi.

Dizajnerski je serija 1 u potpunom skladu sa novim kućnim stilom BMW-a kojeg je donio Chris Bangle, ali neskladnih rješenja skoro da i nema, te je zahvaljujući dimenzijama i samoj činjenici kojoj klasi pripada stvoren atraktivan i dinamičan automobil.

Osnovni model u ponudi će biti 116i sa 1.6 litrenim benzinskim agregatom koji isporučuje maksimalnu snagu od 115 KS i obrtni moment od 150 Nm. Drugi po redu će biti model 120i sa 2.o litarskim Valvetronic benzincem koji ispoljava snagu od 150 KS. Sa ovim jačim agregatom nova "jedinica" bi do stotke trebala stizati za 8.7 sekundi, dok bi brzinski maksimum trebao biti oko 215 km/h.

Ostatak agregatske ponude će činiti dva dizelaša radne zapremine od 2.0 litra. Prvi će nosiri ime 118d i razvijati će snagu od 122 KS, dok će se prosječna potrošnja kretati oko 5,6 litara dizela na 100 km. Snažniji dizel će biti označen kao 120d, a raspolagati će sa punih 163 KS što će biti dovoljno za maksimalnu brzinu od 220 km/h i prosječnu potrošnju od samo 5.7 litara na 100 km.

Uz modele 118d, 120d i 120i će serijski dolaziti šeststepeni ručni mjenjač koji će snagu prenositi na zadnju osovinu, dok će uz najslabiji 116i dolaziti petstepeni manuelac. Na listi opcija za modele 120i i 120d će biti petstepeni automatski mjenjač.

BMW se ni u svom najmanjem modelu nije htio odreći uzdužnog montiranja agregata, pa je zahvaljujući tome dobivena izvrsna raspodjela mase između osovia u idealno odnosu od 50:50, što je za ovu klasu do sada bila nepoznanica.

Također iz BMW-a obećavaju i uzornu prostranost i iskoristivost, koja će pored uzornih performansi od "jedinice" svakako napraviti jedan od najpoželjnijih kompakta današnjice.

Potvrda toga je i prtljažni prostor koji od početnih 330 litara, što je prosjek klase, raste sve do maksimalnih 1150 litara. Iako je BMW 1 dug samo 1.43 metra putnički prostor je izuzetno komforan, što se prije svega može zahvaliti međuosovinskim razmakom od 2.66 metra.

Jedino što bi moglo pokvariti uspjeh nove jedinice se cijene, koje kod BMW-a nikada nisu bile skromne, ali prema najavama one će biti formirane tokom proljeća tekuće godine, a tada će biti odstranjene sve nepoznanice.

Fotogaleriju nove serije 1 pogledajte ovdje.

E.Z.