Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Jarane nisi u pravu. Zar nije bolje imati manji motor koji manje troši a ima više snage. Vijek turbine zavisi o kojoj turbini je riječ načinu na koji se auto vozi pri kojim obrtajima, i dali turbina ima hlađenje ležajeva. Turbina može da izdrži i čitav vjek automobila samo u zavisnosti od prethodnih stavki. A ja vozim SAAB 9-5 Turbo Aero Sport Wagon 2,3 306KS 400Nm pri 1900 r/pm.
nekazem da turbo nevalja ali su motori bez turba dugotrajniji. @GTI M3 sam ti nick sve govori
Znaci, ovo cesko sr.anje kosta 20 000 eura, koliko kosta i Ibiza Bocanegra, koja je za ovo go.vno je.beni avion! Motor im je isti, kao i DSG, ali sve ostalo je suvisno porediti.
ovo je kur*c od ovce a svaka cast mehanicarima koji citaju casopise recenzije (satro znalci eto nije samo konjske vec ima veze i obrtni moment) ima li jos sta bitno vako a da nismo znali
Pa meni i ne izgleda nesto posebno. Kockasta mi je nekakva. Gdje su aerodinamicke linije....
ALfa giulietta sa 1.4 turbo benzin sa 170 konja ima vise obrtnog nego BMW 120i sa 2.0 atmosferskim Motorom. Ako nisi znao turbo motori imaju vise obrtnog momenta od atmosferaca. U Pravu si da je obrtni momenat bitan, stqa si mislio da su proizvodjaci budale sto prelaze na TB. I odnos tezine i snage je bitan, a 1.4 je lakse od 2.5. O PS: Ova fabia ima 250 Nm, sto dokazuje ono sto sam napisao, kakav GTI 16V.
hajde veliki poznavaoci motora. prvo ovi motori 1,4 i nisu nesto na dobrom glasu bas zbog toga sto su izvukli maximum KS. Jest da imaju konja ali nemaju obrtni momanat, a vi sto mislite da auto sa vise konja bolje zaljepi varate se. znaci da bi auto \"zaljepilo\" mora imat veci obrtni momenat. A prosjecan vijek turbine je 150000 tako da nevjerujem da su pouzdani ovi motori. ja bi prije 2.0 150 KS nego 1,4 180 KS samo da se zna da vozim 2,5 210 KS 250 Nm pri 4.600 okretaja. (sto znaci da dere). Ostanite pri GTI 16V
Ceska jurilica je ovaj put nabrijanija nego ikada. Odlican posao
Hamo trebas nekad malo bolje upoznati stvari pa onda komentarisati... Pod jedan ovaj 1.4 TSI i jeste bi-turbo motor Druga stvar kompletne legure i downsizing tehnologija ucinili su ove manje motore puno efikasnijim (brzim, stabilnijim, ekonomicnijim) u odnosu na te 2.0 sto spominjes... Trece kad bi sad stavio 2.0 u ovu Fabiju sa vjerovatno nekih 250 KS mogao bi zajedno na butmiru sa Austrian airlines-om poletiti za Bec... Sve u svemu koliko para toliko muzike..a mislim da sa ovom Škodom nema pretjerane pljačke...
Jedina skodetina da da valja bas i jes S2000.Ostale okaci macku o rep.Pogotovo kad mi pocnu gurat ove \"djecije\" motorice u njih.Jes da ima 180 KS, al gdje su nestali oni slavni 2 + sa twinturbom smrc
isto kombi.. njesra
ne znam je li bolja uzivo, ali meni se na ovim fotografijama uopste ne svidja sta su uradili.
komentar je u nicku :-P