Malo drugačiji nasljednik A-Klase
0

”Mercedes” mijenja strategiju za kompakte

Sarajevo-x.com
Iako je sa A-klasom kroz dvije generacije “Mercedes-Benz” zabilježio izuzetan uspjeh na tržištu, jasno je da sa tim modelom nikada nisu direktno parirali uspješnim kompaktnim modelima svojih rivala, kao što je BMW-ova Serija 1, “Audijev” A3 pa čak i “Volkswagenov” Golf. Sada očito planiraju promijeniti svoj pristup u ovoj klasi.
U strateškom planu “Mercedes-Benza” jedna od najvažnijih stavki je približavanje ove marke i njenih modela mlađim kupcima, što uz novi imidž postepeno donosi i armiju novih kupaca koji do sada nisu ni razmatrali kupovinu jednog Mercedesa. Jedan od glavnih igrača u toj strategiji njemačkog proizvođača trebao bi biti model koji će u ponudi zamijeniti praktičnu A-klasu.

Ovaj put u Mercedesu odstupaju od monovolumenske forme koja je proslavila A-klasu, i svoj novi kompakt oblikom, koncepcijom i ponudom prostora namjeravaju smjestiti rame uz rame sa konvencionalnim kompaktima u takozvanoj Golf-klasi. Prve nezvanične fotografije koje najavljuju novi “baby Benz” otkrivaju kako su dizajneri obilno iskoristili rješenja viđena na konceptnom modelu F800, koji je ove godine predstavljen na sajmu automobila u Ženevi. U centru pažnje je, pored samog oblika petovratne karoserije, velika i dominantna maska, kao i futuristička prednja svjetla sa LED-tehnologijom. Također, istaknuti utori na bočnim stranicama karoserije najavljuju da bi ovaj automobil mogao biti jedan od zaista najupečatljivijih pripadnika kompaktne klase.

Uz veliki izbor savremenih, efikasnih i ekološki osvještenih benzinskih i dizelskih motora novi Mercedes će u početku biti na raspolaganju u dvije karoserijske verzije, sa trojim ili peterim vratima. Očekivano, Mercedes mora svakim svojim modelom, pa tako i ovim, biti u takozvanom premijum-segmentu, koji se osim kvalitetom ističe i znatno višom cijenom od “konfekcijskih” automobila. Uz novi kompakt Mercedes najavljuje i novu B-klasu, koja će također biti konstruisana uz drugačiji pristup nego do sada, a ova dva vrlo važna modela za njemačkog proizvođača morala bi biti predstavljena i uvedena u prodaju već u drugoj polovini 2011. godine.

Zanimljivo je da “Mercedes” ne planira stati na ovim modelima, pa će svoju “mladalačku” ponudu tokom 2013. godine proširiti još manjim automobilom, koji bi trebao biti direktni rival Audiju A1 ili Miniju, iako još uvijek postoji mogućnost da će taj automobil ipak nositi ime i oznake Smarta.