Mercedes-Benz predstavio novi GLC Coupe na Jahorini

Klix.ba
5.11.2016. u 14:25
202
Mercedes-Benz predstavio novi GLC Coupe na Jahorini
202
1/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
2/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
3/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
4/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
5/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
6/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
7/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
8/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
9/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
10/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
11/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
12/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
13/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
14/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
15/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
16/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
17/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
18/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
19/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
20/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
21/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
22/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
23/35 Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba
24/35
25/35
26/35
27/35
28/35
29/35
30/35
31/35
32/35
33/35
34/35
35/35
Mercedes-Benz je dvodnevnom regionalnom premijerom na Jahorini predstavio svoj potpuno novi model GLC Coupe. Ujedno, novinari iz BiH i regije imali su priliku isprobati i cijelu ponudu Mercedes-Benz offroad i SUV modela, gdje se snijegom prekrivena Jahorina pokazala kao idealna lokacija.
Kompanija Star Import, generalni distributer za Mercedes-Benz u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini organizovala je regionalni 'Off-Road' trening za predstavnike medija i klijente od 03 do 06. novembra na snijegom prekrivenoj Jahorini. Naravno, naglasak je bio na najnovijem SUV modelu ove marke, atraktivnom GLC Coupeu, koji spaja prednosti SUV modela sa sportskim osobinama i izgledom kupea.

Dvodnevnim boravkom na snijegom prekrivenoj Jahorini Mercedes-Benz je imao i idealne uslove za predstavljanje tehnologije i ugođaja vožnje njihovih offroad modela, gdje je poseban izazov bio put do samog vrha Jahorine na kojem su se dokazale sve sposobnosti Mercedesovog pogona na sve točkove.

Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba


Iako je naglasak bio na modelu GLC Coupe, novinari iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore imali su priliku isprobati i ostale SUV modele Mercedes-Benza, njih ukupno šest, te na najbolji mogući način uporediti raznovrsnu ponudu ovih modela.

Mercedes-Benz donosi jedinstven spoj s modelom GLC Coupe



Mercedes-Benz GLC Coupé dolazi kao jedinstven sportski automobil među Mercedes-Benz SUV modelima. Već u serijskoj opremi dolazi sa sportskim ovjesom i direktnim sportskim upravljačem, ali i sistemom Dynamic SELECT i 4MATIC stalnim pogonom na sva četiri točka. Vrhunsku tehnologiju koja spaja prednosti sportskih i SUV modela odlično zaokružuje izvrsni 9G-TRONIC automatski mjenjač sa devet stepeni prenosa.

GLC Coupe svojom kombinacijom multifunkcionalnog SUV-a i dinamičnog kupea odlično spaja emocije s inteligencijom. Sa dužinom od 4,73 metra, visinom od 1,60 metra i međuosovinskim razmakom od 2,87 metara, Mercedes-Benz GLC Coupé je dinamičan ali ujedno i vrlo kompaktan. Također, to znači da je kupe gotovo osam centimetara duži i oko četiri centimetra niži od standardnog GLC modela, s kojim dijeli tehničku osnovu.

GLC Coupé se ističe zaista posebnim izgledom kako kupeovskom linijom krova tako i detaljima kao što je sportska maska i agresivnije obilkovani odbojnici, te nižim uglom A nosača krova.

Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba


Stajling zadnjeg dijela dodatno otkriva kupeovske gene s obzirom da su poklopac prtljažnika i stop svjetla oblikovani u manirima klasičnih kupeovskih modela Mercedes-Benza iz aktuelne ponude. Također, sportski izgled ističu i izraženi bokovi, ali i masivan zadnji branik sa integrisanim difuzorom i završecima izduvnog sistema.

O aerodinamičnom obliku GLC Coupea dovoljno govori činjenica da zadnji vjetrobran nije opremljen brisačem jer zbog oblika krova i položenosti stakla ono uglavnom ostaje čisto i suho.

Sportski ovjes spreman na sve izazove



Novi GLC Coupé standardno dolazi sa sportskim ovjesom, uključujući DYNAMIC SELECT sistem sa pet režima rada i to ECO, COMFORT, SPORT, SPORT + i INDIVIDUAL.

Ono čime je GLC Coupe jedinstven u ovom segmentu je činjenica da može biti opremljen višekomornim zračnim ovjesom koji omogućava potpunu električnu kontrolu, što uključuje i podešavanje tvrdoće i visine automobila.

Druga ključna osobina koja model GLC Coupé čini sportskim u poređenju s klasičnim GLC SUV modelom je sistem Direct-Steer koji prenosnim odnosom u upravljačkom sistemu od 15.1: 1, u odnosu na 16.1: 1 koliko iznosi na standardnom GLC modelu, nudi direktniji odnos upravljača uz dodatni osjećaj upravljivosti koji postane izražen u SPORT i SPORT+ načinu rada.

Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba


Ipak, uvjerili smo se da i uz svu naglašenost sportskih osobina GLC Coupe ipak u dovoljnoj mjeri ostaje vrlo sposoban SUV, pa smo snijeg, blato i makadam na Jahorini savladali bez većih problema. Naprotiv, u udonosti luksuzne i kvalitetne kabine teško je bilo i steći utisak koliko je zahtjevna i loša podloga ispod naših točkova. Upravo ovakva svestranost GLC Coupea pokazuje nadmoć i veliki napredak tehnologije koja je omogućila da u jednom automobilu zaista imate osobine dva, tri ili više potpuno različitih tipova automobila.

Ponuda modela za GLC Coupe izgleda ovako:
GLC 220 d 4MATIC Coupé, dizel, 125 kW (170 KS)
GLC 250 d 4MATIC Coupé, dizel, 150 kW (204 KS)
GLC 350 d 4MATIC Coupé, dizel, 190 kW (258 KS)
GLC 250 4MATIC Coupé, benzin, 155 kW (211 KS)
GLC 300 4MATIC Coupé, benzin, 180 kW (245 KS)
Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC Coupé, benzin, 270 kW (367 KS)
GLC 350 e 4MATIC Coupé, plug-in hybrid, 235 kW (320 KS)

Na našem tržištu se očekuje da će najpopularniji model iz ponude biti GLC 220 d 4MATIC Coupé koji u osnovnom izdanju do registracije košta 91.922 KM. Vrh ponude predstavlja Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC Coupé koji u BiH košta 118.795 KM bez dodatnih opcija.

Pored novog GLC Coupe modela, najveću pažnju privukli su najluksuzniji model GLS i najrobusniji model G-Klasa. Mercedes-Benz GLS je bio u snažnijoj 400 4MATIC verziji sa trolitarskim V6 motorom od 333 konjske snage, dok je najsnažniji model na testiranju bila G-Klasa sa 387 konjskih snaga. Poseban utisak na sve učesnike pored nenadmašnih terenskih sposobnosti kod G-Klase imao je karakteristični zvuk V8 motora.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: