Ulazak u novo poglavlje
33

Lancia otkrila kako će izgledati novi Ypsilon HF

E. L.
Pored verzije za korištenje na javnim cestama koju će zasad pokretati samo elektromotor, stara italijanska automobilska kompanija otkrila je i prve fotografije buduće rally verzije Ypsilona HF.

Čini se da su konačno prošla turbulentna vremena za staru i slavnu italijansku automobilsku kompaniju Lancia u kojoj su posljednjih godina proizvodili samo jedan mali gradski model koji se nudio samo kupcima u Italiji.

U Stellantisu koji je nastao ujedinjenjem automobilskih grupacija FCA i PSA održali su obećanje da će i marka Lancia opstati, a novi Ypsilon koji je predstavljen ove godine prvi je model na putu prema potpunom oporavku kompanije koja je decenijama sinonim za rally trke na najvišem nivou.

S novom generacijom Ypsilona koji je u prvom izdanju predstavljen samo u kombinaciji s elektromotorom Lancia će nakon dugo vremena u priču vratiti i svoju famoznu oznaku HF (High-Fidelity) iza koje su se svojevremeno krili njeni najbolji i najsnažniji modeli među kojima je i čuvena „rally kraljica“ Delta Integrale.

Poznati crveni slonić na HF podlozi koji se prvi put pojavio na automobilima Lancije 1960. godine krasit će i elektropokretani Ypsilon s povećanim tragom točkova i krućim ovjesom čijih će oko 240 konjskih snaga, po uzoru na srodne modele Abartha (600e) i Alfa Romea (Junior Veloce), biti dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od šest sekundi.

Novi Ypsilon kojem će se u doglednoj budućnosti priključiti i novi modeli s poznatim imenima (Gamma i Delta) kupcima u Evropi bit će dostupan sredinom naredne godine, a u Lanciji su uz otkrivanje sportskog Ypsilona HF otkrili i trkaću izvedenicu koja se krije iza naziva Ypsilon Rally 4 HF.

Pripremljen prema FIA normama za klasu Rally4, trkaći „slonić“ koji je predstavljen u prepoznatljivim Martini Racing bojama pokreće 1,2-litarski trocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 212 konjskih snaga. Za prijenos snage na prednju osovinu kojoj asistira mehanička ograničena blokada diferencijala zadužen je 5-stepeni mjenjač.