BMW-ova diskretna najava
0

Konačno stiže najmanji M

Sarajevo-x.com
Još od 2004. godine, kada se BMW serije 1 prvi put pojavio u javnosti, svi su željno iščekivali ultimativnu sportsku verziju sa M oznakom. Čini se da je, nakon šest godina, čekanju napokon došao kraj.

Iako je finalna faza razvoja BMW-ove Serije iz Motorsport odjela još uvijek u toku, odjel za odnosu sa javnošću ove marke ipak nije odolio da u javnosti objavi barem prve fotografije sa testiranja gdje je buduća najsnažnija Serija 1 još uvijek prilično zamaskirana.

Uz fotografije koje daju tek djelimično naslutiti kako će izgledati novi M model, BMW je objavio i video zapis sa testiranja, na kojem se jasno vidi da je riječ o zaista dinamičnom automobilu koji će sa punim pravom nositi ambleme Motorsport odjela. Također, šačica vrlo privilegovanih novinara iz Njemačke i Austrije imaju priliku biti suvozači u testnom primjerku Serije 1 M, te će ujedno i prvi imati priliku obznaniti utiske o automobilu.

Zvaničnu premijeru najbrža Serija 1 će imati prije nove godine, ali u međuvremenu će BMW najvjerovatnije obznaniti dodatne detalje koji su ključni za ovako temperamentan automobil. Iako je za sada riječ o neprovjerenim informacijama, prilično je izvjesno da je Serija 1 M dobila motor iz već poznatog modela 135i, koji je će za potrebe M-a biti ojačan na 335 KS. Također, BMW će i u ovom slučaju ostati vjeran izvornim vrijednostima koje su i proslavile M modele, pa će i Serija 1 M dobiti ručni šestostepeni mjenjač potpomognut djelimičnom blokadom diferencijala, a snaga će se naravno prenositi samo na zadnje točkove.

Sa ovom pogonskom grupom Serija 1 M bi do 100 km/h trebala ubrzavati za oko 4,5 sekunde, dok će maksimalna brzina po tradiciji biti elektronski ograničena na 250 km/h. Podrazumjeva se, Serija 1 M će, barem u početku, biti dostupna samo u kupeovskom obliku karoserije, a da bi izbjegao zabune sa legendarnim supersportskim M1 modelom, BMW će ovaj model nazivati isključivo Serija 1 M.

BMW
Vezani članci