Noviteti
14

KIA ulazi u svijet sportskih limuzina

Klix.ba
KIA je održala obećanje, a čekanje se isplatilo. Stinger je njihova prva sportska limuzina s pogonom (i) preko zadnje osovine.

Pet godina nakon konceptnog automobila kojim su u KIA-i nagovještavali kako će izgledati njihov sportski sedan, južnokorejska automobilska kompanija pod okriljem Hyundaija predstavila je produkcijski model Stinger s kojim ulazi u automobilski segment koji je do jučer bio rezervisan za neke druge automobilske proizvođače.

Duži i širi od većine konkurenata iz klase kojoj pripada, Stinger će se prodavati u Evropi i u Sjevernoj Americi. Pored pogona preko zadnje osovine s kojim stiže i mehanička ograničena blokada diferencijala, nudit će se i s pogonom preko obje osovine, gdje će većina obrtnog momenta (ipak) ići na zadnju osovinu.

Osnovni motor u ponudi je dvolitarski četverocilindarski turbo-benzinac koji nudi blizu 260 konjskih snaga, a tu je i 3,3-litarski V6 biturbo motor koji raspolaže sa blizu 370 konjskih snaga, što je dovoljno da Stinger GT od 0 do 100 km/h stiže nakon 5,1 sekunde i razvija 269 km/h.

Uz opciju s V6 motorom stižu Brembo kočnice, multilink zadnji ovjes, ali i izvanredan Harman/Kardon audio-sistem.

Bez obzira na motor, Stinger će za prijenos snage na podlogu koristiti 8-stepeni automatski mjenjač, a ručni mjenjač za sada se ne spominje.

KIA