Samo za stazu
4

Ferrari FXX K Evo: Manje kilograma i još bolja aerodinamika

Klix.ba
Iza dodatka Evo krije se Ferrarijeva evolucija vrhunske "igračke" za stazu koju će u Maranellu napraviti u veoma maloj količini.

U Ferrariju još uvijek nisu objavili u koliko primjeraka će napraviti evoluciju modela FXX K, ali će svih 40 vlasnika modela FXX K dobiti priliku za Evo nadogradnju svojih "igračaka" koje se mogu koristiti samo na stazi.

Predstavljen na italijanskoj stazi Mugello, FXX K Evo predstavlja logičan nastavak priče koju je Ferrari započeo modelima FXX Evo i 599 XX Evo, a uz Evo u ovom slučaju stižu nove aerodinamičke komponente koje su nastale kao rezultat testiranja koja su trajala duže od godinu dana, sve zbog dostizanja nivoa prijanjanja koje ostvaruju Ferrarijevi trkaći automobili koji nastupaju u WEC šampionatu.

U odnosu na standardni FXX K prijanjanje je povećano za 23 posto, odnosno čak 75 posto u odnosu na cestovni LaFerrari koji je izvorno poslužio kao osnovica za FXX K. Prijanjanju je pomogao i poboljšan ovjes, ali i dodatno smanjenje mase automobila.

S kabinom koja mnogim detaljima asocira na kabine trkaćih automobila, FXX K Evo pokreće centralno smješten V12 motor koji u kombinaciji s elektromotorom razvija 1.050 KS i više od 900 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na podlogu zadužen je 7-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila, a za efikasno kočenje brine karbonsko-keramički komplet kočnica koje "potpisuje" Brembo.

Kroz Ferrarijev XX program za narednu sezonu sretni vlasnici svoje će "igračke" moći probati na devet kružnih staza. Novac u svemu tome ne igra nikakvu ulogu.