Noviteti
3

Eagle Spyder GT je Singer 911 na britanski način

Piše: E. T.
Ako je američka kompanija Singer, u kojoj se tako strastveno i posvećeno bave restauracijama (i modifikacijama) starijih generacija Porschea 911, prva adresa na koju će otići ljubitelji Porscheove klasike, ljubitelji Jaguara restaurirani i poboljšani E-Type potražit će u britanskoj kompaniji Eagle.

Posljednje "umjetničko djelo" britanske manufakture Eagle na temu legendarnog Jaguara E-Type (koji se smatra bezvremenski lijepim automobilom) zove se Spyder GT. Klasični Roadster po mnogim detaljima podsjeća na ranije predstavljen Eagle Speedster, a suštinska razlika između dva ručno napravljena automobila je ručno sklopivi platneni krov s kojim se u Spyderu GT može uživati i kada nebo prekriju teški kišni oblaci.

Pored platnenog krova, Spyder GT ima i nešto više vjetrobransko staklo, što će ponajviše prijati višim vozačima koji u svakom slučaju moraju biti spremni da za ovakav E-Type, koji je po mnogo čemu nadmašio originalnu verziju, izdvoje 816.000 eura.

Ispod dugog poklopca motora krije se 4,7-litarski linijski aluminijski 6-cilindarski motor koji raspolaže sa više od 330 KS i 461 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se preko ručnog 5-stepenog mjenjača. Tu je i ograničena mehanička blokada diferencijala, ali i Öhlins podešavajući amortizeri i znatno bolje kočnice ispod žičanih felgi čiji je prečnik morao biti malčice veći od originalnih.

Spyder GT (koji je u početku bio originalni Jaguar E-Type „zreo“ za restauraciju) od 0 do 100 km/h stiže za manje od 5 sekundi, a maksimalna brzina uz mnogo adekvatnog plemenitog zvuka iznosi 274 km/h. Performansama Spydera svakako je pomogla i činjenica da su u Eagleu obilno koristili aluminij (tu i tamo i magnezij) koji je na mnogim mjestima zamijenio čelik i glavni je "krivac" za masu automobila koja iznosi 1.029 kilograma, što je znatno manje od mase originalnog Jaguara E-Type koji se u nekoliko karoserijskih verzija proizvodio od 1961. do 1975. godine.