Planiran za narednu programsku godinu, Challenger je dobio novu razdvojenu masku hladnjaka, veći usisnik zraka u prednjem odbojniku, nova svjetla za maglu i LED zadnja svjetla između kojih je redizajnirani ukrasni tamni panel.
Pored novih boja karoserije, uz osvježeni Challenger ponuđeno je i nekoliko novih modela felgi. Glavna novost u unutrašnjosti je 8,4-inčni display osjetljiv na dodir koji spada u dio Uconnect infotainment sistema, a tu je i 7-inčni display smješten između brzinomjera i obrtomjera koji su dizajnirani u besprijekornom retro stilu.
U duhu današnjeg vremena, Challenger je opremljen nekolicinom aktivnih sigurnosnih sistema, a Dodge je za njega pripremio 8-stepeni 'TorqueFlight' automatski mjenjač koji će biti dio standardne opreme paketa SXT. Iza naziva 'Scat Pack' krije se 6,4-litarski V8 motor koji razvija 485 KS i 643 Nm obrtnog momenta.
Prijenos snage na podlogu vrši se preko ručno 6-stepenog ili opcionog 8-stepenog automatskog mjenjača koji je opremljen ručicama za ručno mijenjanje brzina. Uz takav Challenger također stižu 20-inčne felge, Brembo kočnice i kapacitetna HID svjetla. Model 'Scat Pack Shaker' nudit će se uz 5,7 ili 6,4-litarski V8 motor, a u standardnoj opremi posjeduje 'Super Track Pack' ovjes, gume Goodyear Eagle F1, sportska sjedišta i crne grafičke aplikacije na karoseriji.
Na listi standardne opreme je i funkcionalan usisnik zraka na poklopcu motora, kao i poseban sistem za usis hladnog zraka. Početak prodaje redizajniranog Challengera planiran je krajem tekuće godine.