Nastavak tradicije
6

Chevrolet novu Corvettu nudi i u kombinaciji sa sklopivim krovom

D. B.
Paralelno s predstavljanjem "open-air“ Corvette C8 publici je predstavljena i trkaća verzija osme generacije koja će svoju slavu uskoro tražiti u trkama izdržljivosti među kojima je naravno i trka 24 sata Le Mansa.

Poštujući višedecenijsku tradiciju prema kojoj su uz svaku Coupe Corvettu nudili i njeno Cabrio izdanje (uz činjenicu da se prva generacija nudila samo u verziji s mekim sklopivim krovom), Chevrolet je predstavio Corvettu C8 Cabrio čija je masa u odnosu na Coupe porasla samo 36 kilograma.

Kupcima prve Corvette s centralno postavljenim motorom za pogled na otvoreno nebo po prvi put ponuđen je tvrdi sklopivi krov koji se pritiskom na taster podiže/spušta za 16 sekundi, a postupak se može izvesti pri brzini koja ne prelazi 50 km/h.

I "open-air“ izdanje pokreće 6,2-litarski V8 motor koji posredstvom 8-stepenog automatskog mjenača s dva kvačila na zadnju osovinu isporučuje 500 konjskih snaga i 637 Nm najvećeg obrtnog momenta. U Chevroletu još nisu objavili podatke o performansama koje će, pretpostavlja se, biti neznatno slabije u odnosu na nešto lakšu Coupe verziju.

Pored nove Cabrio Corvette, Chevrolet je također predstavio i trkaće izdanje osme generacije najtrofejnijeg američkog automobila, a Corvetta C8.R svoje će premijerno pojavljivanje na stazi imati naredne sezone na trci 24 sata Daytone.