Cadillac je ovih dana na auto sajmu u New Yorku predstavio najsnažniji serijski automobil u svojoj ponudi. CTS-V je prvi model koji je razvijen od strane GM Performance Division tima zaduženog za poboljšavanje i ispitivanje potencijala serijskih Cadillacovih modela.
Početak proizvodnje ovog modela je predviđen za kraj 2003. godine te će biti opremljen 5,7 litrenim V8 motorom koji kako najavljuju razvija punih 400 KS i obezbjeđuje Cadillacu ulaznicu u prestižnu klasu luksuznih automobila visokih performansi. Novi CTS-V posjeduje mnogo više od moćnog agregata. On je također serijski opremljen 6-stepenim ručnim mjenjačem, ekstremno snažnim disk kočnicama na sva četiri točka, 18 inčnim naplatcima od lake legure te veoma stilizovanim interijerom i eksterijerom u odnosu na serijski CTS.
Snaga V8 agregata, koji posjeduje aluminijsku glavu i dvoventilsku tehniku, prenosi se na tlo putem pomenutog 6-stepenog manuelnog Tremec T56 mjenjača kojem su smanjena buka i vibracije ugradnjom masivnije lamele.
U polju vanjskog dizajna CTS-V je dobio mnoga poboljšanja u cilju povećanja performansi, uključujući potpuno novu prednju masku sa integrisanim razdjelnikom usisanog zraka koji ima ulogu hlađenja kočionih čeljusti. Jedinstvenoj pojavi doprinosi i polirana maska usisnika zraka za motor koja je izvedena od nehrđajućeg čelika. Na zadnjem kraju automobila u prvi plan uskače hromirani dvostruki ispušni sistem koji predstavlja nezaobilazni element sportskih automobila.
U unutrašnjosti CTS-V se kočoperi novim instrumentima obrubljenim hromiranim prstenovima. Čitav interijer posjeduje avionski styling čemu doprinosi i crna podloga instrumenata sa bijelo ispisanim skalama, dok je sat zamjenjen analognim mjeračem temperature motora.
Novi CTS-V će se proizvoditi u Lansing River Assebly Plant postrojenjima gdje se već sklapaju CTS i novi luksuzni SRX iz SUV klase te je predviđena proizvodnja i STS luksuznog sedana.