Noviteti
0

Audi A3 limuzina od danas i u BiH

Klix.ba
Sa A3 Limuzinom Audi starta u globalno najveći tržišni segment, klasu kompaktnih limuzina. Dinamičan automobil sa četvero vrata donosi sa sobom sve jače strane A3 serije – mala masa zahvaljujući lakoj konstrukciji, snažni i visoko efikasni motori kao i mnogobrojna "highend" rješenja kod infotainmenta i sistema pomoći vozaču. Vrhunski model serije biće naravno S3 limuzina sa 300 KS.

Audi A3 Limuzina izgleda sportski na cesti, a dizajn predstavlja spoj između klasičnog trovolumeskog koncepta i kupeovske forme. Tornado-linija ostavlja prepoznatljiv potpis koji se proteže preko cijele bočne površine. Prepusti su kratki. Sa 2,64 metra međuosovinskog razmaka ukupna dužina automobila sa četvero vrata iznosi 4,46 metara. A3 Limuzina je sa 1,80 metara jedanaest milimetara šira nego A3 Sportback, po visini 1,42 metra ona je devet milimetara niža od sestrinskog modela.

Sa 1.4 TFSI motorom, prazna limuzina je teška samo 1.250 kilograma. Za malu masu i veliku čvrstoću, Audi u ćeliji za putnike koristi mnogobrojne dijelove od kaljenog čelika, dok je poklopac motora od aluminija. Karoserija je u velikoj mjeri kruta, sigurna na udar i akustički komforna. Laka konstrukcija se vidi u interijeru i motorima. Tako je motor sa četiri cilindra težak jedva malo više od 100 kg.

Za start Audi A3 Limuzine u Njemačkoj i Evropi, program motora obuhvata četiri četverocilindraša.

1.6 TDI je najefikasniji pogon u ponudi ovog modela. Ovaj kompaktni dizel troši samo 3,8 litara na 100 kilometara (99 grama CO2 po km) i ubrzava A3 Limuzinu od nula do 100 km/h za 10,9 sekundi, do maksimalne brzine od 194 km/h.

2.0 TDI razvija 110 kW (150 KS) i 320 Nm obrtni momenat. On ubrzava A3 Limuzinu za 8,7 sekundi od 0 do 100 km/h, do krajnjih 220 km/h. U prosjeku se zadovoljava sa 4,1 litra goriva na 100km, CO2-ekvivalent od 107 grama po km.

Kod 1.4 TFSI okvirni podaci glase 103 kW (140 KS) i 250 Nm. COD-sistem (cylinder on demand) kod niskog opterećenja isključuje dva cilindra. 1,4-litarski motor troši prosječno samo 4,7 litara goriva na 100 km, njegova CO2-emisija iznosi 109 grama po km. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 8,4 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 217 km/h.

1.8 TFSI razvija 132 kW (180 KS) i 250 Nm obrtnog momenta. On nudi obiman paket Highend-tehnologija, između ostalog direktno ubrizgavanje u prostore za sagorijevanje i MPI u usisnu cijev. Sa 7,3 sekunde za standardni sprint do 100 km/h i krajnjom brzinom od 235 km/h on omogućava sportsku voznu učinkovitost. Prosječna potrošnja iznosi 5,6 litara na 100 km, analogno 129 grama CO2 po km.

Ovisno o motoru koristi se ručni šestostepeni mjenjač ili automatski S tronic. Automatski mjenjač sa duplom spojkom mijenja brzine bez osjetnog prekida vučne sile. Njegovim upravljanjem se vrši pomoću ručice mjenjača ili po želji sa tipkama na upravljaču.

Audi A3 Limuzina stoji na točkovima u dimenzijama od 16 do 18 inča; quattro GmbH isporučuje točkove do 19-inča prečnika. Prednji kočioni diskovi su samoventilirajući.

Velika ljubav za detalje karakteriše interijer Audi A3 Limuzine. Linije i površine su jasno oblikovane, ispod vjetrobranskog stakla proteže se dugi luk. Kokpit sa savijenim prednjim dijelom je tanak, srednja konzola lako se orijentiše prema vozaču. Opcijski display informacionog sistema vozača u boji, prezentira grafike u visoko detaljnim 3D-prikazima.

Od opreme, MMI radio je opremljen sa monitorom, koji se električno izvlači/uvlači. Njegov terminal za upravljanje nalazi se na konzoli srednjeg tunela. Elektromehanička parking kočnica aktivira se pomoću tipke. Upravljač ima, ovisno o verziji, tri ili četiri kraka. Kupac može dodatno poručiti upravljač sa ravnim donjim dijelom kao i multifunkcijske tipke i tipke za promjenu stupnjeva prijenosa. Audi, po želji, montira sportska sjedišta naprijed . Kod Ambition modela ona su serija. Ovdje postoje kao opcija S-sportska sjedišta sa integrisanim naslonima za glavu.

Zahvaljujući dugom međuosovinskom razmaku i putnici u zadnjem dijelu vozila uživaju u bogatom prostoru i komfornom pristupu. Volumen prtljažnika iznosi 425 litara. On se može proširiti sklapanjem naslona u zadnjem dijelu automobila; u njima je kao opcija integrisan otvor za skije. Nakon otključavanja poklopac prtljažnika se samostalno podiže uvis.

Kao i sestrinski modeli u seriji A3, A3 Limuzina koristi novi modularni sistem gradnje infotainment- a. Na vrhu je je MMI navigacija plus sa 64 GB obuhvatnim SSD HDD, DVD-uređajem i cjelovitom govornom komandom . 7-inčni-monitor sa mogućnošću visoke rezolucije pokazuje sliku karte u detaljnim 3D-grafikama. Pomoću Bluetooth-interface-a, MMI navigacija plus spaja mobilne telefone i mobilne player-e. Na komandnom terminalu je obrtni/pritisni prekidač sa MMI touch sažet u „Touchwheel“ na dodir osjetljivo polje za unošenje slova , znakova pisma i brojeva čini gornju stranu komandnog prekidača.

Dalji infotainment segmenti su jedan modul za digitalni radio prijem (DAB+), Audi phone box za komforno bežično spajanje mobilnog telefona na autoantenu i Bang & Olufsen zvučni sistem. Njegovo pojačalo od 705 W pokreće 5.1 zvuk na 14 zvučnika, LED-provodnici svjetla osvjetljavaju okvire niskotonaca na prednjim vratima.

Pojam Audi connect obuhvata sve tehnologije koje spajaju vozača sa vozilom , internetom, infrastrukturom i drugim vozilima. Audi je sistem učinio još atraktivnijim – veza prema internetu je u toku, gdje god je moguće, pomoću super brzog standarda LTE. LTE-telefonski modul mijenja dosadašnji UMTS-modul, pri čemu u autu postaje moguća download-brzina do 100 MBit/s.

Sa A3 Limuzinom Audi ulazi u najjači tržišni segment širom svijeta, u klasu kompaktnih limuzina. U Bosni i Hercegovini i mnogim evropskim zemljama automobil sa četvero vrata će biti u salonima trgovaca već od danas. Početna cijena na našem tržištu za model 1.4 TFSI Attraction (92kW i 125KS) je 38.594 KM.

Audi S3 Limuzina

Nekoliko mjeseci nakon starta nove serije, slijedi vrhunski model S3 Limuzina. 2.0 TFSI razvija 221 kW (300 KS) i 380 Nm obrtnog momenta. Visoko učinkoviti četverocilindraš sažima najmodernije tehnologije efikasnosti – dvostruko ubrizgavanje, cijev izduvnih gasova integrisanu u glavu motora , Audi valvelift sistem i tehnologiju za termo management.

Audi S3 Limuzina ubrzava u kombinaciji sa S tronic-om za 4,9 sekundi od 0 do 100 km/h, a sa manuelnim mjenjačem to traje 5,3 sekunde. Kod 250 km/h brzina se elektronski ograničava. Turbo sa četiri cilindra troši u prosjeku samo 6,9 odnosno 7,0 litara goriva na 100 km (sa S tronic-om odnosno manuelnim mjenjačem) CO2-ekvivalent od 159 odnosno 162 grama po km. U quattro-pogonskoj grani lamelna spojka koja izuzetno brzo radi, raspodjeljuje obrtni moment na prednju i zadnju osovinu.

Podvozje spušta karoseriju za 25 milimetara. Iza serijskih 18-inčnih- točkova rade velike kočnice; prednji diskovi imaju prečnik od 340 milimetara. Električno podržano progresivno servo upravljanje varira prijenos– nešto indirektnije za srednji položaj, veoma direktno kod snažnog zakretanja prilikom upravljanja. Sistem vozne dinamike, Audi drive select, je serija, a regulacija amortizera sa Audi magnetic ride isporučiva je kao opcija.

Optički, top- model se može prepoznati kroz modifikacije na branicima , posebnoj singleframe-rešetki, drugačijim upustima zraka , posebnim kućištima vanjskih ogledala, proširenim bočnim pragovima, te po zadnjem spojleru. Difuzor uključuje četiri ovalne ispušne cijevi i one nose hromirane zaštite. U unutrašnjosti S3 Limuzina nudi sportska sjedišta (opcija S-sportska sjedišta), instrumente sa sivom podlogom sa ciframa i ukrasne lajsne u 3D-optici.