Model na fotografijama je još uvijek prototip, ali je plan Ariela da prve primjerke kupcima dostavi za dvije godine.
Kupci će moći birati između verzije s četiri električna motora s pogonom na sva četiri točka te verzije s dva električna motora i stražnjim pogonom. Automobil bi trebao ubrzavati od 0 do 100 km/h za nešto više od 2 sekunde. S planiranim torque vectoring sistemom, bio bih još brži.
Hipercar će koristiti Cosworthovu bateriju kapaciteta 62 kWh koja će omogućiti 241 km dometa po WLTP ciklusu. Kako bi se domet povećao, u ponudi će biti i opcioni Cosworthov turbinski motor sa 110.000 obr/min koji će proizvoditi 47 KS.
Automobil je baziran na aluminijskoj monokoknoj šasiji, a paneli karoserije su napravljeni od karbonskih vlakana. Model s četiri električna motora bit će težak 1.500 kg, a s dva manje od 1.400 kg. Ovjes se sastoji od dvostrukih ramena u svakom uglu te Bilstein amortizera. Naprijed su postavljene AP Racing kočnice sa šest klipova naprijed i četiri nazad. Moguće je prilagoditi nivo regenerativnog kočenja, kontrole prijanjanja i torque vectoring sistema.
Dizajn je osmišljen s fokusom na smanjenje otpora zraka te neophodno hlađenje. Automobil ima vartikalna peraja u svakom uglu, kao i jedno centralno. Otvor na krovu usmjerava zrak do turbine.
Hipercar je skraćenica za High-Performance Carbon Reduction, ali bi se produkcijski model mogao drugačije zvati. Trenutno je riječ o prototipu, no karoserija će biti zadržana.
Proizvodnja će se vršiti u Somersetu u Engleskoj uz modele Nomad i Atom, a cijena zasad nije poznata.