“Audi” i dalje širi ponudu
0

A7 spaja luksuz i sportski ugođaj

Sarajevo-x.com
Od kada je konkurencija napravila odličan posao sa “kupeovskim” limuzinama, kao što je “Mercedes-Benz” uradio sa CLS-om, “Audi” je bio svjestan da mora ponuditi i svoju viziju takve luksuzne limuzine, koja će svojim izgledom i osobinama koketirati sa velikim GT-kupeima.

Kako je i najavljeno, “Audi” je danas i zvanično predstavio svoj potpuno novi model A7, a već je i nekoliko dana prije, kao po navici, “procurilo” nekoliko zvaničnih fotografija koje su otkrile elegantnu pojavu nove limuzine iz Ingolstadta.

Očekivano, model koji je spreman za serijsku proizvodnju gotovo je u identičan konceptnom modelu A7 Sportback koji je predstavljen na prošlogodišnjem NAIAS-ovom sajmu automobila.

Tako je izgled novog A7 ipak prilično poznat, pa je prednji dio nemoguće zamijeniti sa bilo kojom drugom markom. Prepoznatljiva jednodijelna maska uz LED-svjetla i agresivno oblikovane otvore za zrak na odbojniku predstavljaju tek novu varijaciju na “Audijevu” dokazanu dizajnersku koncepciju.

Najveća novost je svakako bočna silueta, koja kombinuje proporcije luksuzne limuzine sa elegantnim linijama kupea.

Pored neobično oblikovane karoserije, novi A7 će se isticati i luksuzno uređenom unutrašnjošću. Obilna upotreba drvenih umetaka i obloge od kvalitetne kože svakako su dostojne imidža koji A7 nosi sa sobom, a zanimljivo je da je centralna konzola primijetno redizajnirana u odnosu na već poznate modele.

Uz nova ergonomska i dizajnerska rješenja Audi A7 donosi i zaista zavidan nivo komfora i prostora, a kako namjerava ponuditi luksuzan ugođaj, bit će dostupan u konfiguraciji sa samo četiri izuzetno udobna sjedišta.

Za pogon novog Audija A7 bit će zaduženi poznati motori iz VAG-koncerna, pa će biti zadovoljni ljubitelji i benzinskih i dizelskih motora. Kako je riječ o luksuznom automobilu sa naglaskom na dinamičnim osobinama, takvom imidžu je prilagođena i ponuda motora, pa ona počinje sa 3,0-litarskim V6 benzinskim motorom sa prednabijanjem koji proizvodi 272 KS, dok će najsnažniju benzinsku opciju u početku komercijalizacije predstavljati 4,2-litarski V8 sa 377 KS.

Osnovni dizelski model bit će pokretan poznatim 3.0 TDI-motorom od 253 KS, dok će poželjniji izbor predstavljati 4.2 TDI sa 355 KS. Očekivano, bez obzira na izbor motora, napredni DSG-mjenjač i hvaljeni Quattro-pogon na sve točkove će dolaziti kao standardna oprema svakog modela.