Novi Civic Type R će biti Hondin posljednji "čisto benzinski" automobil u Evropi
Strožiji zakoni o emisiji gasova su prilika za automobile s trocilindričnim 1,0-itarskim motorima, a osim smanjenja zapremine agregata, proizvođači automobila sve više investiraju u elektrifikaciju kako bi izbjegli plaćanje visokih kazni i zadovoljili zahtjeve kada je riječ o prosječnoj emisiji CO2 svoje flote.
Honda nije imuna na promjene te namjerava elektrificirati cijelu svoju ponudu do 2022. godine, a Civic Type R će biti posljednji model s "čisto benzinskim" pogonom na Starom kontinentu.
Uprkos glasinama da će novi hatchbback visokih performansi biti hibrid s pogonom na sva četiri točka te razvijati oko 400 KS, Autocar tvrdi da će se Honda ipak osloniti na provjerenu formulu te zadržati 2,0-litarski turbobenzinski motor, ali s manjim povećanjem snage u odnosu na trenutni koji isporučuje 316 KS. Velikog povećanja snage neće biti zbog pogona na prednje točkove. Veća snaga će biti omogućena zahvaljujući poboljšanju turbopunjača. Motor će biti uparen s manuelnim mjenjačem.
Jedanaesta generacija Civica je najavljena prototipom u formi sedana te će u produkcijskoj formi debitovati u prvom kvartalu ove godine.