Dobio električni pogon
1

Modern Classics udahnuo novi život u Porsche 911

D. B.
Zahvaljujući bugarskoj kompaniji Modern Classic, jedan Porsche 911 koji je bio "izgubljen slučaj", dobio je novi život.

U svijetu Porschea 911 već smo vidjeli više uspješnih aftermarket restomod projekata baziranih na ovom sportskom automobilu. Dosad je bilo primjeraka s konvencionalnim motorima, ali i električnih transformacija za gotovo sve starije generacije coupea. Međutim, sada je na tržištu novi "igrač", bugarska kompanija Modern Classicx koja ima misiju da udahne novi život u automobile s nerješivim mehaničkim defektima ili one koji uopće nemaju motore.

Modern Classics ima sjedište u Sofiji te može isporučivati svoje projekte u svaku zemlju u Evropskoj uniji nudeći dvogodišnju međunarodnu garanciju. Njihov pilot projekt baziran je na Porscheu 911 iz G serije, koja je prva dobila turbopunjač u 911 porodici. Međutim, od originalnog pogona nije ništa ostalo, pa su stručnjaci iz Modern Classica ugradili BMW-ov potpuno električni pogonski sistem.

Porsche 911 je dobio jedan električni motor koji pokreće stražnje točkove i ravija 184 KS. Ukoliko to zvučni poznato, ona je to zbog činjenice da ovaj motor koriste snažnije verzije prethodnog BMW-a i3. S motorom je uparena baterija kapaciteta 42 kWh, koja je dovoljna za domet od 250 kilometara s jednim punjenjem.

Iz današnje perspektive, to i nije velika snaga, no definitivno je više od onoga što je ponudila originalna 911 Carrera iz prve polovine sedamdesetih godina prošlog stoljaća i gotovo jednako onome što su nudili snažniji Carrera 3.0 modeli.

Sada električni Porsche 911 od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,8 sekundi i dostiže maksimalnu elektronski ograničenu brzinu od 160 km/h.

Dostupne su dvije opcije opunjenja, sporo AC punjenje s maksimalnom snagom od 11 kW te brzo DC punjenje snage do 50 kW. To znači da se pomenuta baterija može napuniti od 20 do 80 posto kapaciteta za oko 30 minuta.

Porsche 911 je zadržao originalni dizajn, ali ima i neke uzbudljive tajne. Opremljen je modernim tehnologijama uključujući ABS, ESP, sistem za pomoć pri kretanju uzbrdo, BMW-ob infotainment sistem s poznatim kontrolama na centralnoj konzoli i slično. Klaster sadrži analogne brojčanike u istoj konfiguraciji kao i u slučaju originalnog vozila.