Nakon 26 godina pauze
38

McLaren se naredne godine vraća u Svjetski šampionat u trkama izdržljivosti

E. L.
McLaren će od naredne sezone u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (FIA WEC – World Endurance Championship) nastupati sa dva automobila u klasi LMGT3 koji će biti u bojama iskusnog tima United Autosports.

Nakon automobilske kompanije Aston Martin u kojoj su prije nekoliko dana potvrdili da će od 2025. godine u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti s modelom Valkyrie uzeti učešće u najsnažnijoj Hypercar klasi, dobre vijesti stigle su iz još jedne čuvene britanske kompanije, jer su u McLarenu potvrdili da se od naredne sezone vraćaju u WEC u kojem će nastupati sa dva automobila.

Ranije glasine prema kojima će se McLaren u WEC vratiti u najsnažnijoj klasi nisu bile tačne, jer su u Wokingu odlučili da od 2024. godine budu u šarolikom i sve većem društvu kompanija/timova čiji će se automobili takmičiti u novoj klasi LMGT3 koja nastavlja skuplju priču u kojoj su posljednjih sezona glavne uloge imali automobili iz klase LMGTE (Pro i Am).

Dva Aston Martinova automobila (720S GT3 Evo) stižu u bojama iskusnog britanskog tima United Autosports u kojem se već godinama uspješno trkaju u klasi LMP2 koja od naredne sezone više neće biti prisutna u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti u kojem, na zadovoljstvo mnogih, ostaju samo klase Hypercar i LMGT3.

S povratkom u Svjetski šampionat u trkama izdržljivosti u kojem su od 1995. do 1998. godine nastupali s modelom F1 GTR u tadašnjoj klasi LMGT1 u McLarenu su posebnu pažnju usmjerili prema najvećoj trci današnjice (24 sata Le Mansa) u kojoj su 1995. godine u premijernom nastupu bili prvi u generalnom poretku, a dvije godine poslije prvi u klasi LMGT1 sa samo krugom zaostatka iza LMP prototipa TWR Porsche WSC-95.