auto
0

Mart 2011. za Škodu najbolji mjesec u historiji

Sarajevo-x.com
Sa 85.000 prodatih primjeraka češki proizvođač automobila Škoda u martu je zabilježio najuspješniji mjesec u svojoj historiji. Pozitivan trend nastavlja se i u prvom kvartalu 2011, sa prodatih 217.000 primjeraka tj. s rastom od 21,4%. Najveće zasluge za rekordnu prodaju pripadaju tržištima Indije, Rusije i Belgije.

"I dalje smo veoma uspješni na svim našim tržištima tako da vjerujemo da ćemo u cjelokupnoj 2011. godini ostvariti evidentan rast u poređenju s prethodnom godinom", izjavio je Jürgen Stackmann, član Upravnog odbora ove kompanije odgovoran za prodaju i marketing. "Rekordan broj vozila isporučen je na sva naša tržišta. Ipak, za ovako uspješne rezultate prodaje najzaslužnija su tržišta Kine, Indije i Rusije. Trenutni uspjeh daje nam za pravo da vjerujemo, kako će i nastavak ove godine biti u znaku rasta prodaje. Kao i ostali proizvođači, tako i Škoda posebnu važnost pridaje stabilnoj logistici i procesu prodaje, kako bi uspjeli zadovoljiti sve veću potražnju."

Na domaćem, češkom tržištu Škoda je povećala svoje učešće za 9,2 procenta. Time je ukupno tržišno učešće marke, sa 5.100 prodatih primjeraka, u martu iznosilo 30,6%. Najpoželjniji Škodin model u Češkoj trenutno je Octavia Combi.

Snažan rast Škoda bilježi i na ostalim tržištima Centralne i Istočne Evrope: u Mađarskoj je martovska prodaja porasla za 10,8 procenata, u Sloveniji za 22,1%, dok je u Ukrajini zabilježen rast od čak 54,0%.

Na zapadnoevropsko tržište Škoda je u martu plasirala ravno 41.100 vozila te značajno ojačala svoju poziciju (rast od 8,8%). Na tržištu Belgije Škoda bilježi svoj historijski rekord sa 2.500 prodatih automobila. Posebno dinamičan rast prodaje desio se u Holandiji: 133,1%. I na švicarskom tržištu Škoda je postigla uspjeh – iznadprosječan rast od 26,4%.

Najjača tržišta češkog proizvođača u svijetu ipak su tržišta Rusije, Indije i Kine. U Rusiji je Škoda sa preko 5.500 prodatih vozila ostvarila rast prodaje od 88,2%.

Mjesečni rekord postignut je i u Indiji, gdje je Škoda isporučila više od 3.000 svojih vozila i ostvarila rast od 46 procenta. Najveći broj kupaca ovog tržišta odlučio se za mali Škodin automobil – Fabiju, čija je prodaja porasla za nejvjerovatnih 82,5%.

Veoma dobre rezultate Škoda bilježi i na tržištu Kine: 19.500 isporuka u martu ove godine znači rast od 21,4% u odnosu na isti mjesec 2010. godine. Kineski kupci izdvojili su Octaviju (plus 13,7%) i Fabiju (plus 24,1%) kao najpoželjnije Škodine automobile.

Veoma pozitivan razvoj Škodine prodaje zabilježen je i na ostalim pojedinačnim tržištima, poput Turske (plus 97,4%), Izraela (plus 21,8%) i Australije sa 100-procentnim rastom prodaje.

Prodaja u martu 2011. (Škoda modeli u poređenju s istim periodom 2010. godine):

Octavia (34.200 vozila/plus 15,2%), Fabia (27.300 vozila/plus 17,6%), Superb (11.700 vozila/plus 37,3%), Yeti (7.000 vozila/plus 37,7%), Roomster (3.700 vozila/plus 12,8%).