auto
0

Škoda nastavlja sa snažnim porastom prodaje

Sarajevo-x.com
Škoda nastavlja sa snažnim porastom prodaje. Kompanija je prodala 78.200 vozila širom svijeta u aprilu – povećanje u odnosu na prošlu godinu od 23,7% (april 2010.: 63.200 vozila). Tako je april 2011. postao najuspješniji u historiji češkog proizvođača automobila.

Kumulativno se radi o 295.300 prodatih Škoda vozila za prva četiri mjeseca tekuće godine (januar - april 2010: 242.100 vozila), odnosno za 22 procenta iznad prodajnih brojki ostvarenih u prošloj godini. Još jedan rekordan mjesec Škoda u aprilu bilježi na ruskom tržištu.

"Iznimno smo zadovoljni prodajnim brojkama", komentar je Jürgena Stackmanna, člana Upravnog odbora proizvođača Škoda odgovornog za prodaju i marketing. "Sa značajnim porastom u prvom kvartalu nastavljamo u pravcu veoma pozitivnog razvoja na svim tržištima. Na tržištu Evrope, gdje smo stekli povjerenje brojnih novih kupaca, također smo uspješniji nego ikad do sada."

Na domaće tržište Češke Škoda je u pomenutom periodu plasirala ukupno 19.000 primjeraka; samo u aprilu ovdje je prodato 4.900 primjeraka. Modeli Octavia i Fabia i dalje su za češke kupce najpoželjnijii Škodini automobili.

Evidentan rast prodaje u aprilu marka postiže i na ostalim tržištima Centralne- i Istočne evrope: porast prodaje u Rumuniji iznosi 20,9%, u Poljskoj 15,6%, dok se u Ukrajini prodaja povećala za impresivnih 81,5%.

Ukupno gledajući na zapadnoevropskom tržištu, marka je realizovala porast prodaje u aprilu za 9,6 procenata, na 32.100 automobila. Posebno značajan porast Škoda bilježi u Holandiji sa 83,3 procenta, Belgiji sa 26,8% ili u Švicarskoj sa 6,4%. U skandinavskim zemljama Škoda je u aprilu ostvarila ukupan porast od 17,6 procenata: u Švedskoj i Norveškoj po 3%.

Velik, dvocifreni porast prodaje također je zabilježen na tržištima u ekspanziji, poput Rusije, Indije i Kine. S porastom od 40,5% i 5.900 prodatih vozila Škoda je u Rusiji dostigla mjesečni rekord. Da je Škoda veoma tražena marka na kineskom tržištu potvrđuje porast od 66,2 % i 20.100 prodatih vozila (april 2010: 12.100 vozila).

Omiljeni modeli Kineza, pri tome su, Octavia (plus 123,3 procenta) i Superb (plus 43,3 procenta). Slična potražnja za Škodinim automobilima vlada i na tržištu Indije: 2.200 prodata primjerka i porast od 71,7% u poređenju s aprilom 2010. godine. Samo Fabia ovdje bilježi porast od nevjerovatnih 160 procenata.

Veoma pozitivan bio je i razvoj prodaje u ostalim, neevropskim, tržištima: izdvajamo Tursku sa plus 64,7%, Izrael s plus 75,9 % i Australiju sa plus 89,2%.

Isporuke kupcima u aprilu 2011. (Škoda modeli u poređenju s aprilom 2010. godine):

Octavia (34.500 primjeraka/plus 37,4 %) Fabia (23.100 primjerka/plus 20,1%) Superb (10.700 primjeraka/plus 26,0%) Yeti (5.800 primjeraka/plus 33,1%) Roomster (2.900 primjeraka/plus 13,6%)